- 903 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KAS HASTALARININ VE AİLELERİNİN BEKLEDİĞİ MÜJDELİ HABER BAŞBAKAN'DAN GELDİ
30 Eylül 2010 Perşembe, 12:52 tarihinde ENGELLİLER İÇİN ELELE
27-28 EYLÜL TARİHLERİNDE SAYIN ARİF KİTAPÇI BEY VE DEĞERLİ EŞİ NÜLGÜN HANIMLA BİRLİKTE AİLECE ANKARADA İDİK ANKARADAN DA KAS HASTASI AİLLERDEN SAYIN MUSTAFA ATAK BEY VE YİNE KAS HASTASI AİLELERDEN FUNDA HANIM VE EŞİ ÇEŞİTLİ DOKTORLARIMIZLA GÖRÜŞMELERDE BULUNDUK KÖK HÜCRE ÇALIŞMASI YAPAN HEMOTOLOG PROF.DR DUYGU UÇKAN ÇETİNKAYA HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BÜNYESİNDE YENİ BİR KÖK HÜCRE ÜRETİM MERKEZİNİ AÇTIKLARINI MÜJDELEDİLER. SAYIN NOROLOG PROF.DR. HALUK TOPALOĞLU BEYLE 2 SAATE YAKIN HACETTEPE ÜNİVERSİTESİNDEKİ ODASINDA FİKİR ALIŞVERİŞİNDE BULUNDUK EXON SKİPPİNG (gen tamiri) FAZ 3 ÇALIŞMALARININ SAĞLIK BAKANLIĞINDAN YASAL İZİNLERİNİN ALINDIĞINI VE ÜLKEMİZDEDE ÇALIŞILACAĞININ MÜJDESİNİ VERMİŞTİR. DİĞER TARAFTAN SAYIN HOCAMIZ KÖK HÜCREYE KARŞI OLMADIKLARINI AMA HALIHAZIRDAKİ KÖK HÜCRENİN BİZİM HASTALIKLARIMIZIN TEDAVİSİ İÇİN ÇÖZÜM OLMADIĞINI BU HAFTA İÇERİSİNDE SAYIN DUYGU UÇKAN HOCAMIZLA BİR ARAYA GELECEKLERİNİ VE KAS HASTALARINA FAYDALI OLABİLECEĞİNE İNANDIKLARI YENİ BİR KÖK HÜCRE ÇEŞİDİ ÜZERİNE ZAMAN GEÇİRMEDEN ÇALIŞMALARA BAŞLAYACAKLARININ MÜJDESİNİ VERMİŞLERDİR. PEŞ PEŞE ALDIĞIMIZ BU SEVİNDİRİCİ HABERLER SONRASI SAYIN HOCALARIMIZA TEŞEKKÜR EDEREK SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRÜ SAYIN İRFAN ŞENCAN BEYE YAPTIRDIĞIMIZ TEŞEKKÜR ÇİÇEĞİMİZLE BİRLİKTE ZİYARET ETTİK SAYIN ŞENCAN BEYDE KAS HASTALARI İÇİN SAĞLIK BAKANLIĞININ SEFERBER OLDUĞUNU 2-3 AY GİBİ KISA BİR ZAMANDA VERDİKLERİ HASTANE SÖZLERİNİN HAYATA GEÇECEĞİNİ EVDE BAKIM HİZMETLERİNİ DERHAL SUNMAYA BAŞLAYACAKLARINI BİR VEYA BİRBUÇUK YIL İÇERİSİNDEDE GEN MERKEZLERİNİN BİTİRLECEĞİNİ TEDAVİYE YÖNELİK ÇALIŞMA YAPMAK İSTEYEN DOKTORLARIMIZA HER TÜRLÜ DESTEĞİ VERECEKLERİNİ VE PARASAL BİR SIKINTININ SÖZ KONUSU OLMADIĞINI SÖYLEDİ . KAS HASTALARI İÇİN YAPILAN BU HUMMALI ÇALIŞMALARI KENDİ BAŞARILARIYMIŞ GİBİ GÖSTERME GAYRETİ İÇERİSİNE GİREN 32 YILDIR HASTALARINI SÖMÜRMEKTEN VE SİYASET YAPMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY YAPMAYAN KAS HASTALIKLARI DERNEĞİ DE BİLMELİDİRKİ TÜM BU ÇALIŞMALAR KAS HASTALARININ ÇABA VE GAYRETİ İLE VE SAYIN BAŞBAKANIMIZIN BİZLERE SÖZ VERDİĞİ GİBİ KAS HASTALARI İÇİN NE GEREKİYORSA DEVLETİ SEFERBER EDİP YERİNE GETİRECEĞİZ SÖZÜNÜ YERİNE GETİRMESİ SONUCU ALINAN HAKLARDIR. BU NEDENLE SON ZİYARET YERİMİZ SAYIN BAŞBAKANIMIZIN MAKAMI OLMUŞTUR KENDİSİNE İLETİLMEK ÜZERE TÜM KAS HASTALARI ADINA ÇİÇEĞİMİZİ SUNDUK VE TEŞEKKÜRLERİMİZİ İLETTİK BAŞBAKANLIK BAŞ MÜŞAVİRİ DR. YILDIRIM M.RAMAZANOĞLU BEY DE SAYIN BAŞBAKANIMIZ KAS HASTALARI İÇİN VERDİĞİ SÖZLERİ YERİNE GETİRDİĞİNİ VE TÜM ÇALIŞMALARIN DERHAL BAŞLATILMASI İÇİN GEREKEN YERLERE EMİRLER VERDİĞİNİ VE KONUNUN KENDİLERİ TARAFINDAN TAKİP EDİLDİĞİNİ BİLDİRMİŞLERDİR. BU KONUDA EMEĞİ GECEN BAŞTA SAYIN BAŞBAKANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞAN BEY OLMAK ÜZERE TÜM İLGİLİLERE VE DOKTORLARIMIZA TEŞEKKÜR EDİYORUZ (Ahmet GÖZE)
ALINTIDIR... PAYLAŞMAK ADINA YAYINLAMAK İSTEDİM...
LÜTFEN DUYARLI OLALIM...SAYGILAR..