- 860 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
60 DAKİKA ...
Saat 04:22 __
Uyumuyorsun biliyorum, sanırım şuan uzanmış yatağına olmadık şeyler düşünüyorsun...Saçınla oynuyor, bir sigara yakıyorsun...Ah olsa diyorsun, keşke yanımda olsa.Sarılsa diyorsun, sokulsa yanıma...Daralıyor için, nefes alamıyorsun...Bir öpse diyorsun,dudaklarına dokunuyorsun...Uyumak mı ? ne mümkün, cin kesiliyorsun...Gece aslında yeni başlıyor ve sen bunu boş yastığı kucaklayınca anlıyorsun ...
Saat 04:39__
Kalktın yatağından hissediyorum.Oturdun kanepeye, diktin yorgun nemli, kanlı gözlerini odadaki sessizliğe.Eğdin başını öne,neden diye sordun kendine...Sonra kalktın, mutfağa uzandın, bir kahve yaptın kendine birde beklediğin o serseriye.Şaşırdı perdeler,koltuklar,çerçeveler elinde iki fincan görünce.Bir yudum aldın,radyoyu açtın, sezen şarkısıyla yıkıldın...( "geri dön geri dön..ne olur geri dön" ... )
Saat 05:02_
Açtın pencereyi,soludun havayı,takıldın yağan yağmura."Keşke" dedin durdun defalarca.Hırkanı giydin çökmüş vucüduna.Bir sigara daha yaktın,öksürmeye başladın.Onun yokluğunu,bir yudum su verecek kimse bulamayınca anladın...Çaresizlik ve paçandan süzülen pişmanlıkların vardı,kabus bitmiyordu.Eline telefonu alıyor,numaraları çeviriyor,ama hep yeniliyordun...Sen, onun bir adım ötede olduğunu hazmedemiyordun…
Saat 05:22_
Kaçmak istiyorsun biliyorum.Kapıya doğru sever adımlarla gidiyorsun...Sonra geri dönüp "hayır olmaz" diyorsun...Şaşkınsın ve korkak,hiç bir şeyi bilmiyorsun ve sen, onsuz geçen ilk 1 saatinde ÖLÜMÜ oynuyorsun ...
UĞUR KÖKSAL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.