- 1069 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
...DEĞİŞTİK....
Artık sadık kalamıyor gönüller çoğalıyor sevgililer içimizde bir bir.. Hayatımıza hergün bir yenisi ekleniyor sanki normalmiş gibi..
Doğruyu aramakmı yapılan yoksa doyumsuzlukmu bizi bu hallere sokan,var olanlar yetmiyormu yada varlıklarını kabul edemiyormuyuz gerçek sevgilinin kendimize.
Birşeyler kopup gitmeye başlamadımı ki bizden, kendimizden. hergün birşeyler eksilmiyormu, oysa biz hayatımıza her eklediğimiz için artı demiyormuyuz neden fazlalık olduğu halde çoğalma olduğu halde biz eksiliyoruz birşeyler kayboluyor benliğimizden.
Ararken gerçek sandıklarımızı asıl doğruları kaybediyoruz belkide bilmeden yada bildiğimiz halde yeniliklere açık olan gönül penceresinden bakmak dahamı cazıp geliyor bize..
Tahammülsüz olmuş sevende sevilende birbirine..Dileğimiz gerçek kalıcı sevgilere...
SAYGILARIMLA..........
YAĞMUR
YORUMLAR
Malesef gönül dostum, malesef!...
İnsanlık erozyonda, sevgi saygı, hoş görü erozyonda
Dürüstlük erdemlilik, adam gibi adam malesef erozyonda
İnsanlar yanar döner olmuşlar
sabah başka öğle başka akşam başka
Çıkar ilişkiler ön plada
Asalet değişmiş ,adalet değişmiş, örf anane , gelenek görenek
ariflik, insan-ı kamillik, dürüstlük paylaşımcılık firara gitmiş
Sizi kutluyorum
Saygı ile selamlıyorum
_____Şair 67_____
ALİ CEMAL AĞIRMAN
Dileklerinize ve kaygılarınıza katılmamak elde değil.Ucuzluk indirimlerine aşklar da dahil olmuş durumda.Bedelini taksitlendirebilene aşk olsun diyorum.Ben genelde hep peşin ödemeyi tercih ediyorum ama eldeki gönül buna maalesef elvermiyor işte :)
Teşekkür ederim.Güzel yazılarınız daim olsun..
_gÖKHAnN_ tarafından 4/18/2008 9:08:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ararken gerçek sandıklarımızı asıl doğruları kaybediyoruz belkide bilmeden yada bildiğimiz halde yeniliklere açık olan gönül penceresinden bakmak dahamı cazıp geliyor bize..
Tahammülsüz olmuş sevende sevilende birbirine..Dileğimiz gerçek kalıcı sevgilere...
.................
yüreğinine sağlık...