- 979 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKiYEDE DAYIN VARSA!!!ALMANYADA´DA ANAN VARSA!!! SIRTIN YERE GELMEZ ARKADA$!!!
TÜRKiYEDE DAYIN VARSA!!!ALMANYADA´DA ANAN VARSA!!! SIRTIN YERE GELMEZ ARKADA$!!!
Ba$likdanda anla$ilacagi gibi bagzi insanlarin ayricaliklarini saglayan bu iki etken songünlerde bayagi destek olduklarini gösteriyor.Türkiyedeki DAYI olayi yillar önce cok me$urdu.iki satir bi yazi veya selam,yada kartvizit gösterilince dakkasinda emrin olur agam oluyordu.18 yildir Vatandan ayri ya$iyorum.$uan durum nedir bilmiyorum ama ,bildigim tekbir$ey var arkanda dayandigin bir kule varsa SIRTIN asla yere gelmez.i$`de bulun,a$`da,at alin, avratda,silahda alin bicakda yani.i$ki size destek veren bir gücün gölgesinde dola$in.Cifte sitandartlara girsede bu böyle.Garibanin nerde yüzü gülerki.Sira bekler,ac kalir,adam yurduna konulmaz,kilik kiyafetde ecik alengirli degilse bittin anam olursunuz.Oysaki $öyle nüfuslu biriyle ecik tani$ik olsaniz i$lem tamamdir.Heri$iniz TIKIR TIKIR yürür.Yolunuza ta$ koyanda olmaz,yada koydugu ta$i belleri KIRILSADA kendi elleriyle kaldirir.
ALMANYADA ANAN VARSA!!!gurbetellerinde DAYI ANA KILIGINDA CIKIYOR GÖRÜCÜYE..egerki gurbetelde ya$am sava$i veriyorsaniz ve canla ba$la cali$maniz lagzimsa biryerlere geleyim diye,ANANIZ olacak karde$im,,e birazcikda vefakar olacak tabiki.Manikürlü,pedikürlü,günlü analar nekadar DAYINIZ olur bilemem ama ANANIZ OLSUNDA manikürsüz ve boyasiz olsun.Cevremdeki arkada$lara bakiyorumda ,cocuk doguracaklar daha birkac aylik ba$liyorlar konu$maya; cocuk dogsun ,6 aylik olsun ,yada 1 ya$ina girsin, veririm ANAMA devam ederim cali$maya.Of yaaaa bu nasil kader,cali$mayi birakin bir bardak sicak caya hasret kaldik yabanellerinde cocuk dogurunca.Ne arayanimiz oldu nede soranimiz.Anam taaaaaaaaaa TÜRKiYEDE, bense taaaaaaaa koritin öldügü yerdeyim.Gerci yonanin memleketinde sokaklarda it bile yok cok afedersiniz.Köpeklerin bogazinda birer tasma,saga sola cekisdirilerek sürükleniyor zavalli hayvanlar.Mmeleketimin köpekleri oh valla yazi yaban,car$i pazar ling ling geziyorlar.Elleri yok ama kuyruklarini sallaya sallaya bizdende ÖZGÜRCE geziyorlar valla.Neyse konuyu toparlayim,yani ANANIZ varsa yaninizda kimse elinize su dökemez.Birini görürüm yolda yüklenmi$ colugu cocugu,bitli böcügü yelli yelli gidiyor.Hayrola kiz nere gidiyon? $ey bacim dr.terminim var anam bakacak!!!yada e$imle sinemaya gidecegiz ANAM bakacak!!hadi gelde kendini öldürme.Bizim cocouklar ebe dede yüzüne hasret kaldi yabanellerinde.Gerci kayinannecigim var ama onunda kendine faydasi yok.Cocuklar zati kalmak istemez.Naparsan yap ANANIN yerini kimse dolduramaz.Toplantilara gelirler herkesin anasi yaninda.Biz sanki afedersiniz kayakovugundan calindik.Sanki yok olmu$ bizi doguran o elleri öpülesi ANALARIMIZ..cok aci veriyor bana onalrin yoklugu.Kimseiz gibi ya$lanip gidiyoruz gavurellerinde.Yanimizda olsalardi kiymetleri nasil olurdu bilinmez ama,ÖZLÜYORUZ ANAMIZI;BABAMIZI;GARDA$IMIZI;BACIMIZI..Allahim yokluklarini göstermesin in$llah.DAYIMIZ VE ANAMIZ OLMADANDA HERi$iN ALTINDAN KALKMAYA CALI$IYORUZ GURBETiN ÜVEYANA KUCAGINDA..saygilarrr..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.