Günbegün Notlarım 144/SABAHLARI ERKEN KALKMANIN KEYFİ...
---Kalemi elime alır almaz, sözcükler sıralanıyor, birbirini takip ediyor dokunduklarım, birbirini izliyor usumda birikenlerinin dışarıya çıkması...
---Herhangi bir konuda trip yapanlardan NEFRET EDİYORUM. Düştükleri duruma lanetler getirmek istiyorum. Onları bir kaşık suda boğmak istiyorum...
---Birbirini çok seven iki insanı gördüğümde, kalbim duygusallık moduna geçiyor. Bir heyecan, bin bir merak kaplıyor içimi. Dışımı aşk sarıyor...
---Hiç büyük büyük laf etmiyorum. Kesinkes bir yapıya sahip değilim. Felsefemi iyimserden yana kullanırım. Ama kötümserelere de saygım sonsuz...
---Sabahları erken kalkmanın keyfi gibisi yok. Hayatla başlıyorsun, hayatla akıyorsun, hayatla şahit oluyorsun olaylara. Bu güzel bir izlenim...
---Dünyaya bağlananlar, ’dünyanın malı dünyada kalmaz’ felsefesini unutuyorlar. Mal toplamakla heba ediyorlar ömürlerini. Uyanın malcılar uyanın!..
---Tema Vakfı Diyarbakır Şübesi Başkanı’ın Mardin seminerinde neler duydum neler. Biz insanlar, kendi sonumuzu kendimiz hazırlıyoruz BOL BOL SU tüketerek...
---Gün geçtikçe, kötüye uzanıyor insanlık. İnsanlık yeşil alan bırakmıyor, rahat nefes çekmek için. Zevki için her yolu mübah görüyor. Çok yazık...
---İlkokulda, 1m uzunluğunda demir çubukla öğrencileri döven bir öğretmenimiz vardı. Şimdi yaşıyorsa ve hâlâ öğretmense; vah zavallı öğrencilerine diyorum...
---Ah yılllar, sevdiklerimi biran önce geri ver. Ç-alma benden bir şeyler. Yetti aldıkların, yetti beni kimsesiz bıraktığın. Bitsin bu haksızlığın yıllar...
---Hayat.. Ne yaman bir çelişki. Az önce sayfasında dile getirdiklerini, bir iki dakika unutan bir yalan roman. hayatla kavga bu yüzden bitmez...
---Şiirle konuşmaktan bıkmıyorum. İmge kazandırmak mısralarına, acayip gıdıklıyor ruhumu. Sakin biri yapıyor beni, şiirin büyülü dünyası ve imzası...
---Aşık olan en çok ne yapmayı sever? Gülü yanından bol bol zaman geçirmeyi mi yoksa sessiz sakin çiçeğini uzaktan uzaktan koklamayı ve özlemeyi mi? Aşık olanın hali b-aşka, bunda hemfikiriz sanırım...
---Akşam hazırladığım yemekte iştahım olsun diye, iki soğan doğradım. Soğanlar beni o kadar ağlattılar ki, akşam yemeğimi zehir ettiler bana:))...
---Zor olmamalı halkların birlikteliği. Kardeş, kardeşi öldürmez. Kendisi için istediğini, kardeşi için de ister, mücadele verir bunun için...
.....................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
1 Ekim 2010,,,Mardin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.