yeterki
Ayrılık ölümden beter sevgilim senden uzakta olmak çok zor..zaman geçmiyor uyku girmiyor gözüme yaşamak istemiyorum her şey anlamını yitiriyor.Ne yaparsam yapayım olmuyor sen giderken benide götürmüşsün farkında olmadan ben sen olmuşum.Sen gidince hayat durdu sevgilim nefes almak zorlaştı en basiti su bile içemiyorum çünkü sen benim her şeyimdin çünkü ben sendim.Seni öyle bir içime doldurmuşum ki buna ben bile inanamadım.Geçici bu ayrılık bitecek tekrar başlayacağız beni hatırlayacaksın için sızlayacak bana koşmak isteyeceksin ben seni bekliyor olacağım ve kaldığımız yerden devam edeceğiz yaşananları yok sayacağım.Sen yeterki dön bana..sen yeterki bana gel dünyam dönmeye başlasın aşkını,sevgini bana veer sen yeterki...Zaten benim için senden önce yaşamak diye bir şey yokmuş,hayat diye bir şey yokmuş ben seninle yaşamaya başladım seninle hayatı öğrendim.Sen hep bende olacaksın bende sen olacağım bu br gerçek ikimizde biliyoruz asla birbirimizden kopmayacağız.Sen nereye gidersen git ben hep kalbinde, aklında,hayalinde olacağım bu benim için zaten öyle sevgilim.Ayrılık ölümden beter sevgilim senden önce diye bir şey yokmuş ben diye bir şey yokmuş benden önce bile sen vamışsın sevgilim.Bunu gidişinle anladım.Şimdi sen gel diye ben kendi hayatımdan bile vazgeçebilirim sen yeterki gel sen yeterki bni sensiz bırakma daha fazla sensiz kalmaya dayanamam.Ben sendeyim sende bende....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.