- 871 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
....KAİNATIN EFENDİSİNE ....
seni hayal etmek bile bu kadar mutlu eder mi..insanı ? ya ruh inceliğimizin şahitleri olan ,meleklerin kulaklarındaki küpelerden daha değerli olan o gözyaşlarımızı senin için sarf etmek ...
Ağyara dökülürken o inci tanelerinin ızdırap vermesi;ama asıl sahibine atfedince sonsuz güzelliklere gark olması ....Herşey senin varlığınla alakadar olunca ehemmiyet kazanıyor .Bütün varlık sana hasret efendim.Senin getirdiğin o nurlu çağı özlüyor ...öyleki dünyanın ikindi vakdien saadetli asrı idi ,çünki kainat yaradılış sebebini tanımıştı !Bütün varlık sana aşık olmuş ,esfel-i safilinden ala-yı illiyyine çıkmıştı .
....ay senin aşkından ikiye bölünmüştü ...Yılan ,hz. Ebubekiri ısırmak zorunda kalmıştı ,sırf seni görebilmek için, .....
Bir ağaç kütüğü inim inim inleyerek ağlıyordu ;ve hasretle kopan bir taş sana bir kez olsun dokunabilmek için o mübarek dişine çarpmıştı .....
Şimdi bizde seni özlüyoruz ..YA RESULALLAH !!!....
Olurya bir gün gelirsin diye boş seccadeye gül koyuyoruz;öyleki o gül bile seni orada beklerken sararıp soluyor ....Biz bir gül kadar bile olamadık YARESULLAH:(:(:(
YORUMLAR
ne yazılması gerektiğini şaşırdım.Bu sevdanın Tüm yüreklere ifadelerden taşan samimiyetle bulaşması temennisi ile .Hoş sefa geldiniz kardeş.
gülsüm-ramazan
gülsüm-ramazan
Herşey senin varlığınla alakadar olunca ehemmiyet kazanıyor.
HER AKILLI VE AHLAKLI İNSAN SENİ ÖZLÜYOR YA RESULALLAH!