- 658 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Darwinistler'den 'İşte Öylesine Hikayeler' -VI
En Akıl Dışı İşte Öylesine Hikaye
Bu hikayemiz olabilecek en akıl dışı hikaye; hatta buna masal desek daha yerinde olacak sanırım. Darwinistler’in en akıl dışı olan bu hikayeleri insanın, maymuna benzeyen ve tıpkı maymun gibi akla, iradeye ve yargı yeteneğine sahip olmayan, konuşamayan, düşünemeyen bir canlıdan rastlantılarla evrimleştiğidir.
Şimdi düşünelim....Acaba doğadaki hangi bilinçsiz mekanizma bir hayvana düşünme yeteneği verebilir?
Hangi mekanizma bir insanın uygarlıklar oluşturabileceği yetenekleri, aklı ve bilgiyi ona kazandırabilir?
Kim bir hayvana sanat şaheseri tablolar yapmayı, son derece gösterişli mimari yapıtlar meydana getirmeyi, renkleri, gölgeleri, ışığı en göz alıcı şekilde kullanmayı öğretebilir?
Doğadaki hangi mekanizma bir hayvanı atomun, proteinin, hücrenin yapısını, doğa yasalarını keşfedebilecek zekayı kazandırabilir?
Kim bir maymunu en son teknolojik aletleri icat edebilecek kadar üstün yeteneklerle donatabilir?
Doğada bir maymuna gördükleri üzerinde düşünüp sonuç çıkarmayı, akılcı çözümler üretmeyi, sevinmeyi, üzülmeyi, heyecanlanmayı, haz almayı, kısacası ruhun özelliklerini verebilecek bir güç var mıdır?
Kuşkusuz bunların hiçbirine bir maymun sahip olamaz ve doğada bulunan varlıkların tümü biraraya gelse dahi, bir maymuna veya herhangi bir hayvana bu özellikleri kazandıramaz.
Evrimciler yukarıdaki tüm soruları yanıtsız bırakırlar, çünkü insan gibi üstün bir canlının bir "rastlantıların ürünü" gibi gösterilemeyeceğini onlar da bilirler. İsterse dünyanın yaşı katrilyonlarca yıl olsun, yine de hiçbir rastlantı insan ruhunu yaratamaz. Çünkü insan ruhunu yaratan, yerin, göğün ve ikisinin arasında bulunan herşeyin Rabbi olan Allah’tır. Bu gerçeğin dışında herhangi bir varsayıma inanmak büyük akılsızlıklıktır. Yalnızca insan ruhunu düşünmek dahi evrimcilerin rastlantı iddiasının ne büyük yanılgı olduğunun kanıtıdır.
"Siz yalnızca Allah’tan başka birtakım putlara tapıyor ve birtakım yalanlar uyduruyorsunuz. Gerçek şu ki, sizin Allah’tan başka taptıklarınız, size rızık vermeye güç yetiremezler; öyleyse rızkı Allah’ın Katında arayın, O’na kulluk edin ve O’na şükredin. Siz O’na döndürüleceksiniz." (Ankebut Suresi, 17)
Bir bilim adamının sözlerini okumuştum; "insanın atasını aramak ışıktan çok ısı veriyor" diyordu. Gerçekten insana ata aradıkça Darwinistler karanlığa gömülüyor, ısındıkça ısınıyorlar. Bilim ise görebilenleri aydınlatıyor. Işıl ışıl aydınlatıyor...
YORUMLAR
Buna inananlarla çevrili yaşamak zorunda kalmak nasıl bir şey bi gün bunu anlatmalıyım belki.
Duymak bu kadar ürpertiyorsa, yaşamaya nasıl katlanır acaba insanlar aklınıza gelmiş miydi?
IRIZA
yaşama ister istemez katlanıyorsunuz..
Yüce Allah, inanan kullarını inkarcılarla imtihan ediyor. Ve bu ne denli kolay ve güzel bir imtihan ki, bu kadar çürük temeller, sapkın görüşler, çocukça öyküler üzerine kurulmuş bir teoriye karşı mücadeleyle gerçekleşiyor. Allah'ın samimi kullarına merhametinin göstergesi inşaALLAH. Allah razı olsun.
Darwin karşıtı teorilerinizi yazılarını takip etmekteyim..Bu adam gerçekten şaşırmış..İnanın hocam bırakın insanların maymundan, eşekten falan geldiğini iddia etmesi bir yana bizler içim bile olmadık iftiralar atmış..Aynen aşağıda aktarıyorum..
"Doğal seleksiyona dayalı kavganın, medeniyetin ilerleyişine sizin zannettiğinizden daha fazla yarar sağladığını ve sağlamakta olduğunu ispatlayabilirim. Düşünün ki, birkaç yüzyıl önce Avrupa, TÜRKLER tarafından işgal edildiğinde, Avrupa milletleri ne kadar büyük risk altında kalmıştı, ama artık bugün Avrupa'nın TÜRKLER tarafından işgali bize ne kadar gülünç geliyor. Avrupa ırkları olarak bilinen medeni ırklar, yaşam mücadelesinde TÜRK BARBARLIĞINA karşı galip gelmişlerdir. Dünyanın çok da uzak olmayan bir geleceğine baktığımda, BU TÜR AŞAĞI IRKLARIN çoğunun medenileşmiş YÜKSEK IRKLAR TARAFINDAN ELİMİNE EDİLECEĞİNİ (YOK EDİLECEĞİNİ) GÖRÜYORUM."
İnanın hocam bu hergelenin bu teorisini de okuduğumda klavyeyi ısırmamak için kendimi zor tuttum..Bu adamın başka işi gücü yok muydu?..Ama eminim öbür tarafta bunun hesabını sormuşlardır..
Çalışmalarınızda başarılar dilerim..
Saygılar..