İdeal Erkek Nasıl Olmalı
İdeal erkek nasıl olmalı?
Kadınların gözüyle ‘İdeal erkek’ özellikleri bu listede topladım. Bu listeye göre;
BEN’i dinlemeli
Kadın derdini anlatırken kocasıyla arasına TV kumandasının girmesinden hoşlanmıyor. Sesini duyurabilmek için ses tonunu yükseltmek zorunda kalması onu suskunluğa garkediyor. Birşey anlatmaya çabalarken erkeği gözünün içine baksın istiyor...Olacak iş değil tabi de gönül işte...
Maddi açıdan istikrarlı olmalı
Yaşamı sürdürebilmek için, hele de büyükşehirde yaşıyorsa en azından ekmek alabilmek, arseniksiz içme suyu alabilmek için erkeğin bir işinin olması kadın açısından tercih sebebi. Limon bile satabilir...Her fırsatta kendi kafasına göre harcama yapmaktan da kaçınmalı.
Kadının fikrini almalı
Evdeki kadının FON olmadığını bilmeli ve evdeki kadının her konuda mutlak fikri olabileceğini kavrayıp onun görüşlerine de yer vermeli.
İyi bir ebeveyn olmalı
Çocuğuna bankamatik olmak dışında da hizmet vermeli. Onunla ilgilenerek birlikte hayatı paylaşmalı. Bunu yapmazsa birgün arkadaşlarına, “bu çocuk anneci” diye sızlanması kaçınılmaz...
Bahçe işlerinden anlamalı
Hangi bahçe? Her taraf beton yığını oldu...:) Yine de toprakla uğraşan bir koca hoş olurdu.
Ailesine öncelik vermeli
Harcamalarını yaparken karısı ve çocuklarıyla kendi ailesi arasındaki yeri konumu iyi ayarlayabilmeli.
Okuma alışkanlığı olmalı
Hayatın sadece aptal kutusunun içindekinden ibaret olmadığını anlayabilmek için bu gerekli.
Alkol ve sigaradan uzak durmalı
Sigara dumanından evin her metrekaresini is pas içinde bırakıp evdeki diğer aile fertlerini pasif içici haline getirmemeli. İçki içmeyi bilmeyip (!) sarhoş olup, kadını çocukları döven rahatsız bir koca modeline dönüşmemeli.
Türkçe’yi kötü kullanmamalı
Güzel Türkçe’mizde küfür içeren sözcüklerin dışında sevgi sözcükleri de var. Onları tozlu sarı sayfalara mahkum etmemeli.
Evdeki kadının annesi değil, karısı olduğunu fark etmeli.
Kadının her şeyiyle ilgilenmeli
“Annemi özlemiş olamaz mıyım?” durumuna kadar kadının her ruh halini anlamalı.
İç dünyasında huzurlu olabilmeli, çocukluğuna inmek gerekmemeli, kendi ayakları üstünde durabilmeli, içeceği suyu kendisi alabilmeli, kirli çoraplarını topak edip evin bir köşesine savurmak yerine makinaya atmayı becerebilmeli, sigara küllerinden kule yapmak yerine küllüğü boşaltabilmeli, dolabından temiz ve ütülü gömleğini bulabilmeli, meyvasını kendisi soyabilmeli...
Kıskanç olmalı
“Nereye bakıyorsun?” tarzında değil ama zamana ve mekâna göre kadınını kıskanmalı.
O değil de;
:) İyi bayramlar...
YORUMLAR
Evde is yapan karisinin sözünden cikmayan herseye karisan kilibik bir adami ölsem cekemem.
Yazilarinizi okumayi seviyorum
Bunaltmiyor insani.
Yüreginize saglik
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
''ben'i dinlemeli '' bunu dedikten sonra gerisini okumaya gerek kalmadı sanki.Şuan okumadım yazarkende ne yazılmıştır diye merak ediyorum.Belki yorumdan sonra okuyacağım.BEN ile başlamış bir seçenekler dizisinde asla İnsana dair istekler olmayacağı kanaatindeyim.sevgi ve selam.
Evet haklıymışım. Hanımlar.Bütün iktidarı ellerinde tuıttuğunun farkında değiller henüz.Erkeğin tavrı hanımın lüksünde gizlenmiş yine.Ellerinize sağlık.
yeğinadnan tarafından 10/1/2010 12:23:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
Peki birde ideal kadını görsek...
Hani ders alınacak bir yazı..
Kutlarım saygılar
Esma KAHRAMAN
Olsa..!
Dükkan senin ama,
vallahi yok..
Sahaflar Çarşısı'na veya Nuriosmaniye'ye bakmak lazım.
Topkapı'daki hurdacılarda var mıdır,bilemiyorum.
Aynı özelliklere sahip olmaz ama,bence en iyisi tornacılarla görüşmek..
Teşekkürler,Sayın Yazarım...
DÜMDÜZ tarafından 9/30/2010 7:37:52 PM zamanında düzenlenmiştir.