- 867 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Sevgili Mustafa
Şayet alınganlık göstermezsen, dostluğuna güvenerek ufak bir eleştiri de bulunacağım.
Okuduğum “Dur Soyunma” isimli yazın konu olarak daha evvel yayınlamış olduğun “Genelevde Bir Dram” isimli yazın ile karakter cinsiyetlerini yer değiştirdiğimizde büyük bir benzerlik gösteriyor. Tahmin ediyorum bu benzerlik benim gibi birçok takipçinin de gözünden kaçmamıştır.
Naçizane tavsiyem; ne tavsiyesi haddime mi düşmüş yani, aşk olsun, benim ki sadece bir tespit :-)
Başarılarının devamını diliyorum, selamlar
Mustafa Sakarya
Mustafa Sakarya
Yazı bana derin bir offf dedirtti Be Mustafa. Allah'ım kimseyi çaresizlerden etmesin. Hiç kimseyi yavrusundan ayırmasın. Sevgimle...
Mustafa Sakarya
yazı gibi yazı okudum....
okuduktan sonra dimağıma hoş bir tını bırakan...
teşekkürler...
Mustafa Sakarya
mustafa kardeşim
kalemin güzel yazıyor
yine harika bir öykü çıkmış
beğeni ile okudum
saygılarımla devamını bekliyorum yazılarının
Mustafa Sakarya
Mustafa Sakarya
Ya arkadaşım Mustafa, öğlen öğlen yapılacak şey mi ? İşyerinde nöbetteyim. O yüzden de masada internet yok. Öğklen arası okuyabi,ldiğim kadar okuyacağğım dostların yazılarını. Yine harikaydı. Mustafa Sakarya yazarsa böyle yazar işte. Tebriklerimle arkadaşım.
Mustafa Sakarya
Sen başkasın Mustafam.... Konu seçiminde de başkasın... Seçtiğin konuyu desen desen, renk renk işlemekte de başkasın...
Sen sadece yazmıyorsun...yazılarınla da okuyanlara ders te veriyorsun...
Seni seviyorum Mustafam... Hemde çok seviyorum...
Gözlerinden öpüyorum can gardaş...
Mustafa Sakarya
Kaleminizin repertuarı o kadar büyük ki, sesi güzel bir sanatçının her eseri yorumlayabilmesi gibi. Hayatın bir kapısından giriyor diğer kapısından çıkıyorsunuz. Ne yazsanız hakkını veriyorsunuz. Sizi tebrik ederim. Çok güzeldi yine. Saygılarımla..
Mustafa Sakarya
öFFF BE! Ağlattın beni kardeşim!Aslında oldukça da katı yürekli bir insanımdır.Böyle de damardan girilmez ki!..
Sevgili yazarım,siz burada yoksulluk edebiyatı yapmıyorsunuz.Gerçekten ülkenin çarpıklığının insanlar üzerindeki yansımasını kaleme alıyorsunuz. Derinlemesine ruh tahlilleri,ilmek ilmek işlenmiş.
Ülkenin bu hale gelmesinde biz yazarların hiç bir suçu olamaz.Yazarlar,fotoğraf makinası gibidirler.Gördüklerini betimlemek,öyküleştirmek ya da roman olarak yazmak zorundalar. Başka bir alternatifi olamaz.Olayın sosyal ve ideolojik boyutunu irdelemek realist uzmanlara düşer.
Bir kaç yerde kelimelerin yazılışında hatalar vardı.Yazıyı yazdıktan sonra bir iki gün demlenmeye bıraksanız iyi olacak bence.
Bu sefer; ufacık, gözden kaçan hatalara rağmen puanım tam.
Sevgilerimle...