- 1154 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KEŞKE...
Ruhumdaki inatçı rüzgarları penceremden dışarı salmayı öyle çok isterdim ki !
Yine bir geceydi gölgesinde ağrılar büyüttüğüm; Karanlığın kementleri boğarken gün ışığını, rüzgarla işbirliği yapıp alıp götürselerdi hüzünleri diye dualar ettiğim…
O gecenin gölgesinde hala peşimden geliyor hüzünler, bırakmıyor yakamı. Ne yapsam ne söylesem gitmeyecekler biliyorum…
…………
Geç kalmışız mutluluğun çayırlarında koşmaya, birçok şeye geç kalmışız işte.
Zamanında veremediğimiz kararlar büküyor boynumuzu ve “keşke” diyoruz, “keşke biraz cesur olsaydık hayata karşı”. Her vurduğu darbeye “Eyvallah” demeseydik de direnseydik, kendimizi acıtmasaydık hep, biraz da yüreğimiz için yaşasaydık keşke...
Ve Sen…
Güçlü bir insan portresi çizdin ya hep, senin ağlamaya bile hakkın yoktu insanların gözünde.
Öyle değildi ama, bazen saçının okşanmasını isteyen, bazen şımarıklıklarıyla etrafını neşelendiren küçük bir çocuktun oysa.
Hiçbir yaşın yükünü taşıyamadın omuzlarında ve hep incindin, hep kırıldın o taşlı yollarda.
Güçlü görünmek için taktığın o maskeleri çıkarttığında yaşadığın iç çöküntüleri öyle acıttı ki canını.
Kendi ırmağında boğulan hayatları gördükçe ve duydukça zamanın hapishanesinde çekilen “Ya Sabır” ları, bu yolculukta varacağın menzili anlatabilir misin bana..?
Göz altlarındaki çizgiler mi, yoksa yüreğindeki derin yaralar mı şahit yaşanılan hengamelere, söyle…?
Yaşamın denizlerinde daha kaç vurgun yiyeceksin acaba, daha kaç acı resmedeceksin tuvaline..?
DENİZ..
YORUMLAR
Heyy gidi çocukluğum
Küçüktük küçücük ne kadarda genişti dünya yaşamımıza parelel
hayallerimizde küçüktü masumca,uçardık sonsuzca rüyalarımızda
yetinirdik ne bulsak,ne verseler sevinirdik,ama küçücük yüreklerimizde
o kadar masumane düşlerimiz vardı,ki vefasızlığı,acıyı insanları değerlendirmedik kafamızda.
tek çıkarımız üç beş kuruş harçlık,gıcır gıcır üç beş bilye ve arkadaşlarımızdan artı
bir naylon top'umuzdu bizi üstün kılan.
heyy gidi çocukluğum,çocuksu düşlerim,hey gidi masumca gülüşlerim hey gidi
akşam yemeği bile yemeden yorgunluktan bitap özlemim yatağım
hey gidi melek düşüm rüyalarımdaki uçuşlarım.
uç,uca uladığım ipteki özgür uçurtmam.
vurdular gökyüzünü ihlalden senide,gerdiler düşlerimi kırdılar kanatlarından
yatamıyorum artık,batıyor yastıklar.rüyalarıma karabasanlar dadandı.
kirlettiler rüyalarımı,özgür uçurtmam,söktüler iplerinin ilmeklerini.
rüzgara yenik düştü,uçurdu savurdu kanatlarından.
kirlendi maviler düşlerim gibi,kırdılar dişlileri,bozdular ayarlarını dünyamın.
hey gidi düşlerim,hey gidi kirlettiler senide..
ali kılıç
malatyalı ali kılıç tarafından 9/23/2011 7:07:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
merhaba güzel usta
ben bu güzel yaşıya şiir diyorum
keşke şiirler bölümünde yayınlansaydı ne güzel olurdu
keşkelerden bir ömür düşmüş payınıza
hayat vurdukça tokadını siz daha da hıslanıp
dört elle sarılacaksınız yaşamaya
yaşamak biraz da öç almaktır hayattan
bir fazla emek
bir fazla direnmek gerek
dilediğince yaşa usta
keşkelere yer kalmasın yüreğinde
aşkla kal
İsa inan tarafından 10/2/2010 11:35:23 PM zamanında düzenlenmiştir.