- 3053 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İSRAİLİN HITTİN KORKUSU
Sevgili arkadaşlar bu gün yazımda İsrail devletinin İslamdan korkusunu ve müslüman ülkeler üzerinde oynadığı oyunların sebeplerine değinmek istiyorum
HITTİN Kudüs yakınlarında Teberiyye gölünün bulunduğu mevkide bir tepenin adıdır.
Avrupanın bütün ülkelerinin katıldığı bir haçlı ordusu hazırlanmış başınada Kral Guy Of geçirilmiştir. Amaç müslümanları tümden yok etmek ve Kabeyi yıkmaktır.Müslüman ordusunun başındada SELAHADDİN EYYUBİ bulunmaktadır.Haçlı ordusu tamdonanımlı üzerinde 50 kilo ağırlığında zırhları olan silah gücü mükemmel bir ordu.Müslümanların ordusu ise yalın kılıç hareketli süvarilerden ve kara birliklerinden oluşan bir ordudur.Haçlı ordusu kendisinden o kadar emin ki artık İslamın sonunun geldiğine inanmaktadır lakin düşünemediği bir şey vardır, oda İslam ordularının başında Selahaddin Eyyubi gibi bir deha komutanın varlığıdır.
Haçlı ordusu 1187 yılı ramazan 27 . günü yani bizim mübarek kadir gecemizin olduğu gün savaşa sabahın ağardığı bir saatte saldırıya başlamıştır. Haçlı ordusu çölü andıran filistin havasının etkisiyle ve üzerlerinde bulunan ağır zırhlardan yorgun düşmüş suları gittikce tükenmeye yüz tutmuş onun için bir an önce Teberiyye Gölüne ulaşmak susuzluğunu gidermek istemiştir. Selahaddin Eyyubi bu durumu bildiği için daha önceden Teberiyye gölünün bulunduğu yerdeki Hıtt,in tepesini kendisine mevzi yapmış ve ordusunu gizlemiştir Yorgun gelen haçlı ordusunu gölün yanında karşılamış ve yalın kılıç tüm haçlı ordusunu perişan etmiş hemen hemen tüm haçlı ordusunu kılıçtan geçirmiştir.
Daha sonrada Kutsal şehir Kudüse girmiş Kudüs şehri savaşmadan teslim olmuştur İlk iş olarak Kubbetüs sahradaki dünyanın en büyük haçını yere indirmiştir.İşte bu savaşa hıttin savaşı denilmiştir.İsrail kendi elinde bulunan bu toprakların yeniden müslümanların eline geçmesinden her zaman korku duymuştur.Müslümanların yeniden birleşerek kendilerini yok edeceklerine inanmış bu sebeple Arap ülkelerinin aralarında nifak tohumları ekerek birbirlerine düşürmüştür.Amerikayı da arkasına alarak bir çok arap ülkesinin devlet başkanlarını kendi safına çekmiştir.Arap olmayan İslam ülkelerininde içlerinde karışıklıklar çıkararak onları meşgul etmiştir.
İsrail kendisini her yönden güçlendirmiş bölgede nükleer güce sahip olan tek ülke olmuştur.Şimdi planlarını uygulama zamanı gelmiştir .Kutsal kitapları Tevratta yazan vadedilmiş toprakları alma zamanı geldiğine inanarak harekete geçmiştir Vadedilmiş topraklar Dicle ve Fırat nehrinin geçtiği havzadır ,BU HAVZANIN BÜYÜK BİR BÖLÜMÜDE tÜRKİYEDİR.
Iraktaki savaşın sebeplerinden birisi budur Irak parçalanmış Büyük bir çoğunluğu yahudi olan Barizan aşiretinin eline geçmiştir. İran susturulursa Irakın güneyinde yer alan sii gurubunda bölgeden çıkarılması söz konusudur Irak bölgesindeki havza boşalmış olacaktır. Türkiyede ise Mezopotamya olarak nitelendirilen Dicle ve Fırat havzası bizim doğu bölgemizdedir .Bu bölgede bir Kürt devleti kurmak ve oraya sahip olmak istememektedir. Bu gün çektiğimiz sancılar bu yüzdendir.Müslüman doğu anadolumuz ne yazıkki bunun pek farkında değildir.
Evet sevgili arkadaşlar bazıları bunu da paranoya olarak nitelendirebilir ama onlara gerekirse bunu belgelerle ispata hazırım. Unutmayalımki ne haçlı zihniyeti bitmiştir nede bazı devletlerin TÜRK düşmanlığı bitmiştir.Birinci dünya savaşı sonucunda Kudüs elimizden çıkmış Fransızların eline geçmiştir Zamanın Fransız komutanı Degol Kudüsü eline geçirdiğibnde İlk iş olarak Selahaddin EYYUBİ nin mezarı başına gitmiş ve mezarı tekmelemiş Kalk ey Selahaddin işte kudüs yine bizim elimizde diye tükürmüştür Hırıstiyanların kini 700 yıl geçmemiş haçlı zihniyeti devam etmektedir Yahudilerin ise Peygamberimizden bu yana hiç eksilmemiştir
Ama birileri çıkmış dinler arası diyalogdan bahsediyor bu mümkünmüdür Bana göre asla mümkün değildir. Türk halkı artık kendine gel unutkanlığını üzerinden at bak etrafındaki ve yakın bölgendeki hiç bir devlet kinini unutmamamış Ermeniler 100 yıl yahudiler 1400 yıl Avrupalılar 700 yıldır kin duymaktadır Yunanlılar500 yıldır Fatihi unutmamış bizler ise günlük olayları unutur olduk her gün gündem değiştiriyoruz Uyan artık titre ve kendine dön Allah tüm inananların yar ve yardımcısı olsun Tüm okuyucularıma selam sevgi ce saygılarımı sunuyorum
GAZİ ÖĞRETMEN CEMAL ÜNLÜ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.