YAZIK
yazık
hem bana hem de sana
Sen şimdi her gün sabah uyanıp yada her akşam yastığa başını koyduğunda ben seni unuttummu diyosun.Benimde buna inanmamı bekliyosun.
Böle bişin söz konusu bile olmadığını hem ben hemde sen biliyosun.Ve sen böle yaptıkça bağlılığın daha da büyüdüğünü özlemin içimizi daha da alevlendirdiğini hem ben hemde sen biliyosun.
Bunu dinlediğin şarkılardan anlamıyormuyum sanıyosun.Bana nekadar özlem duyduğunu hasret denen kelepçenin seni nekadar sıktığını ve bu kelepçeyle varacağın yerin seni daha da yaklaştırdığını anlamıyormusun.Böle diyorumya sen şimdi şarkıları da silersin pilaklarıda parçalarsın.Ama nekadar eziyet etsende sen beni unutamassın .
Bende seni unutamam
Gel desem
Gel ve temiz bir sayfaya başka birileri olarak yazsak desem,
sırf seni unutamadığım anısına yazan başka biri desen yazdıklarımı okusan bana gülümsediğini hissetsem,kıymetli gamzelerindeki tebessümü bir kez daha görebilsem bunun için feda edeceklerim senin için ne olabilir nekadar anlam ifade eder.
Gelmessin bilirim dönmessin sözünden sen bir yiğitsin yiğit bir yüreğin var zalim diğilsin bunu biliyorum,zalim benim ,zalim akseden sözlerimdeki benim.
Ama sevdan da benim
Benim sevdam da sensin
Ömrüm sonuna dek birlikte olamasakta bana izin ver sana yakın olmama izin ver .
Yazılarımdan çıkma ,ben çıkaramıyorum sende çıkma.
Bana yüzmeyi öğretin doslarım yüzen yüzleri görmeyi öğretin .
Ben bir şelalenin kenarındayım doslarım bana karşıya geçmeyi öğretin.
Ben boynuna ilmek atılaca bir aşk vurgunuyum doslarım bana ilmeği çözmeyi öretin.
Ben elinin karasındaki isi sayfalara çalan bir yazarım bana yazmayı öğretin.
Ben artık yazdıklarına kızan birisiyim bana yazdıklarımı sevmeyi öğretin.
Ben, ben artık acı çeken biriyim bana acıyı unutturmayı öretin
Yazık diyenleri görmeyi öğretin
UÇUK.......
YORUMLAR
şiir yazanların düz yazıda çok başarılı olamadıklarını düşünürdüm önceleri. genellememek gerekiyor galiba. :)
yalnız bir kusur var. üzgünüm ama akıcı olabilecek bir yazı imlalara dikkat etmediğin için anlamını yitiriyor. kesik kesik okumak zorunda kalıyorum. bir dahaki sefere tek solukta okuyacak bir yazı bekliyorum :)
tebrikler.