DOST KALMAYINCA MECBUR KALDIM
Aslında ben bunu yazmaya başlarken yani kaptanın seyir defterini,buna o adı ben verdim aslında sadece bir dert ortagı.Artık dost kalmayınca ortalıkta hep kahpeler kaldı ne sır bilir oldular ne güven verir oldular bana bende baktım ki onlardan hayır yok o zaman dedim oglum osman sana insanlardan dost yok made3m öyle al eline kalemi her aksam arkadasına anlatacagını ona anlat.O senin seyir defterin olsun sende onun kaptanı ve böylece adı kaptanın seyir defteri olsun.Ne mi?yazıyorum aşklarımı, arkadaş sandıklarımı, umutlarmı,kavgalarımı,sevgilerimi,börtüyü böcegi ...
Yazıyorum biliyorum yazdıklarımı kimseye söylemez beni sırtımdan vurup teretmez.ama insan olsa anlatır ona anlattıgımı sırtımdan vurur beni hainligin en kralını yapar bana belki sevgime göz dikerler ama bu yapmaz çünkü kaptanın seyir defteri merttir namertliktren haz duymaz yoksa;Odamı gevşek o da mı hain oda sırtımdan vurur kaleşlik yapar yaparmı dersiniz yok ya yapmaz o merttir delikanlıdır oda sırtımdan vurursa ben ne yaparım ozaman şu köhne dünyada tek neylerim haaaaa bunu sanmayın ki yazı yzadım demek için yazdım ne halden anlayanıım kaldı ne derdimi dinleyenim YALNIZ KALDIM YALNIZ mecbur kaldım yzdım bunu oysa ben genelde hep acıklı aşkımı anlatırdım ama artık acılı aşklarıma sıra gelmiyo sırtımdan vurulmaktan ulubatlı hasan gibi oldum o sırtından 10 ok yedi kahraman oldu ben sırtımdan yüzlerce hancer yedim ve ben kalleş ilan edildim genede eee sitedeki arkadaşlarım gelinde hayattan zevk alın kalleşlerin KAHPELERİN içinde........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.