- 554 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DENİZCİLERİ ANLAYABİLMEK
NE BÜYÜK BİR HAYALDİR O DAHA 14 YAŞINDA ZİHNİNİ TUTSAK EDER NE MUAZZAM BİR HEYECANDIRKİ O TÜM BEDENİNİ SARAR. İŞTE BU DUYGULARI HİSSSEDEMEYEN DENİZCİ OLAMAZ ,Bİ KERE O BEYAZ ELBİSENİN İÇİNE GİRDİNMİ SANA KİMSE GEM VURAMAZ ,UÇSUZ BUCAKSIZ DENİZLER SENİ BEKLER KOYNUNA ALMAK İÇİN, O ÖYLE GÜZEL Bİ SEVGİLİDİRKİ BİRKERE KOYNUNA GİRDİNMİ BİRKERE TENİNDEKİ TUZUN TADINI ALDINMI İŞTE O TÜM SEVGİLİLERE BEDEL.DENİZDEN AYRI KALDIĞIN HERGÜN SUDAN ÇIKMIŞ BALIK GİBİSİNDİR ,ÇIRPINIR NEFES ALAMAZ TEKRAR SEVGİLİYE KAVUŞACAĞIN GÜNÜN HAYALİNLE YAŞARSIN ÇÜNKÜ AİT OLDUĞUN YER ONUN KOYNUDUR ONUN KOYNUNDA BİR KUŞ KADAR ÖZGÜR MEVLANA KADAR HUZURLUSUNDUR .HER LİMANDA Bİ SEVGİLİSİ VAR DERLER OYSA KOCAMAN BİR YALAN ONUN TEK SEVGLİSİ VARDIR ONU KARŞILIKSIZ SEVEN .BİR DENİZCİNİN HERŞEYİDİR ÖZGÜRLÜĞÜ ONU ELİNDEN ALDIĞIN AN ÖMRÜNÜ TAMAMLAMIŞ BİR KELEBEKTİR ARTIK O VE YAŞAMASININ DA ANLAMI SONA ERER İŞTE O YÜZDEN BİR DENİZCİYİ KAFESE TIKAMAZSIN ONA BİR TUTSAK MUAMELESİ YAPAMAZSSIN BU NU HAZMEDEMEZ HERŞEY BİTER VE BİR EL ATEŞ EDER SONSUZA KADAR ÖZGÜRLÜĞE GİDER.. İŞTE DENİZCİLER BÖYLEDİR ONLARI ANLAYABİLMEK İÇİN ÖZGÜRLÜĞÜN ANLAMINI BİLMENİZ VE ONU SAHİPLENMENİZ GEREKİR ÇÜNKÜ DENİZCİLER ÖZGÜRLÜĞÜN ANLAMINI EN İYİ BİLENLERDİR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.