- 699 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sahilim Ve Ben
Tek istediğim buydu !
Ne zor ne imkansız...
Gözlerim ne kadar yorulmuş,en uzağa bakınca anladım..Ya içim ?!
Ne çok dolmuş öyle,neler sıkıştırmış gizlemiş içine...Rüzgar bedenimi göze alıp ruhumu çalınca anladım...Bu çok büyük ve güzel bir şans..!Herkesten,her şeyden,tüm sıkıntılardan uzaktayım...
Ait olduğum yerdeyim...!
Hiçbir hüznü almadım yanıma..Bu eşsiz duyguyu tüm gerçekliğiyle hissediyorum...
İnandığım en gerçek şey bu..!
Hiç tazeliğini kaybetmeyen bu tablo...!
Yoruyor her yalan şey beni..Burada hem ruhum bedenimi ezip geçiyor,karışıyor eşsiz havaya...
Hem de bedenim ve ruhum birleşiyor..İkisini aynı anda yaşatan bu rüzgarı,buranın rüzgarını,her kareyi seviyorum...
Satırlarıma yansıyan güneşi seviyorum..Buranın güneşini...
Burada çok güneş var..Çok mutluluk..
Birden biri sarıldı arkamdan bana..Ürktüm..
Hüzünlerimmiş meğer,o bile bana sadık...
Onu derin maviliklere salmam için gelmiş peşimden...Bozulmasın bu büyü..Ardımda bıraktığım karanlığa geri dönmek istemiyorum...Ama mecburum...
Biliyor musun,bir gün tamamen benim olacaksın,ufak zamanlar ayırmayacağım sana,her saniye bu büyüyü taşıyacağım..
Bu güzellik,mutluluk... !
Bakmayın bana öyle uzaklar.. !
Yalnız değilim,eşlik eden çok şey var burada..Ruhuma,hayallerime,benliğime...
Sen de sus,bak şu melodiye,duyuyor musun ?...
O da sarıyor beni...