- 1340 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
değerlerimize sahip çıkalım
merhabalar sevgili dostlar....geçenlerde bir şiir yazıyordum,aklıma birsey takıldı,şiiri kestim.yıllar önce yaşadığım bir anım aklıma geldi ,v aşağı yukarı aynını bu yılda tekrrladım.yaşarken insanlar nedense hep hırs ve art niyet gözlüyorlar,bunu hiç anlamam, ben psikolok değilimde,derdi çeken benin ,derdi çeken halkım.psikolokmu olmak gerekşiyor yanlışı anlamak için.
geçenlerde gazetelerin birinde çok sevdiğim bir abimin köşesinde makale ,şiir gibi yazılar yayınlamaya başladım..baktım ertesi gün bir yorum..bu nasıl şiir böyle şiir olmaz gibi,tabi ben hoşgörü ve anlayış sahibi bir insanım,,öyle olmazsa ben bu yazıları ,şiirleri nasıl yazabilirim.
ben kendisine gereken cevabı nazik bir dille,kendi uslbumla anlattım.
ALLAH , ALLAH ! ertesi günü yine aynı yazılar,yine aynı yorumlar..artık kasti olduğuna kanaat getirmiştim,yine nazik bir dille yorumumu yaptım.aynı yazıma başkalarıda yorum yapmış,ne kadar harika ,ne kadar güzel olduğundan bahsediyorlardı. karar verdim, yayıncı abimeulaştım ve rica ettim,abim mümkünse o yazı yerine başka bir yazı ekletebilirmiyiz diye,sağolsun kırmadı yazımı değiştirdi.ertesi gün aynı kişi aynı yorumları yapmış,sabrım firar etmek üzereyken yayıncı abimyayınlarımı kesmiş.
oysa bu böyle olmamalı,bizim ülkemiz maalisef bu işleri böyle götürüyor,neden böyle götürüyor,birilerinin baskısı yüzünden.gene aynı yazılarımı bu güne kadar ( 60.000 )altmış bin kişi okumuş,gerek yorumları,gerekse mesaj iletileri ile memnuniyetlerini bildirmişlerdir.herkeze duyguların şairi olarak en kalbi sevgilerimi sunuyorum.tabiiki 60.000 kişi yanılmış olamaz.ben isterdimki herşey menfaat olmasın,ben isterdimki sanata sanatcıya gereken değer verilsin,gene ben isterdimki memleketimiz bu tip ucuz oyunlara alet olmasın.
benim bir sözümü her yerde söylerim..""HERŞEY MEMLEKET SEVDASIYLA BAŞLAR""diğer bir şıkkı kabul etmemiz mümkün değildir.bakın netrafınıza rica ederim,bir bakın,memleket ne hallerde,benim memleketim dünyanın en iyi memleketi değilmi,benim vatanım,avrupanın gözbebeği değilmi ? o zaman -
biz nasıl eriyoruz,neden gelişemiyoruz,uçurumun ucundayız sevgili halkım.bu yazdıklarımın devletle ilgisi falan yok,bu yazdıklarım başlı başına sorumsuzluk ,başka bir şey değil.
vurdun duymazlığı bırakmazsak
aman sendeciliği bırakmazsak
saygıyı sevgiyi takmazsak
birbirimizin hakkına SAHİP ÇIKMAZSAK.....SEN SAĞ ,BEN SELAMET.
özinlemesi şu...başkalarının ekmeğiyle oynama,,ekmeksiz kalırsın,,valla köpekler güler halimize.
hayatta aldanıp sakın kalp kırma-
üç kuruşluk menfaate kar ettim sanma,
kul hakkına sahip çık,sevgiyle anılırsın;
üstünde taşıdığın ,can senimn değil dostum.
****
kaygıdan uzak,mutlu ve güzel yarınlar diliyorum.
sürçü lisan ettikse affola. mehmet sancak--duygulsrın şairi----boyabat"lı.
yazım yaşanmış bir hikayedir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.