- 1697 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Ben Sadece Seni SEVİYORUM.....
SENİ SEVİYORUM SEVGİLİM..SENİ , HİÇ BİR ÇIKAR GÖZETMEKSİZİN BENİ SEVDİĞİN İÇİN, ONCA HAYAL KIRIKLIĞIMA RAĞMEN BENİ AZARLAMADIĞIN İÇİN SEVİYORDUM..AMA ŞİMDİ İSE SENİ BEKLERKENKİ O ASİ TAVIRLARIMA KATLANDIĞIN , ÇOK HEMDE ÇOOK SİNİR OLDUĞUM HAYAT ŞARTLARINA,PARASIZLIĞA,AÇLIĞA ,SUSUZLUĞA KATLANAMADIĞIM İÇİN SENİ ONCA HIRSLARIMA YEĞLEYEMEDİĞİM İÇİN KENDİMDEN UTANARAK SEVİYORUM SENİ...BİR GÜN BU SATIRLARI OKUDUĞUNDA YA HAYATIMDA OLMAYACAKSIN YADA BEN HAYATINDA OLMAYACAĞIM YADAA BEN HAYATTA OLMAYACAĞIMDAN OKUYACAKSIN...PAYLAŞMAYI DÜŞÜNMÜYORUM SENİNLE BUNLARI...
NEDEN Mİ? ÇÜNKÜ BEN GURURLUYUM YA HIRSLARIMLA ÇOK MEŞGULÜM YA, HERŞEYİ PARA KAZANMAK ADINA ÖNÜME KOYUYORUM HANİ SENDEN UTANIYORUM YA..BEN BUNLARI KENDİME İTİRAF EDERKEN ZORLANIYORUM ,KENDİME YÜZÜM YOK SANA NASIL ....Nasıl! BUNUN YOLUNU BULAMIYORUM..
BEN HEP SİNİRLİ İNSANLARIN ARASINDA BİR BÖCEK GİBİ EZİLE EZİLE BİR BESLEME GİBİ İSTENMEYE İSTENMEYE YAŞADIM BİRİLERİNİN ODALARINDA...KİMSEM YOK DEMELERİM ONDANDI...ÇÜNKÜ BEN BEBEKKEN,ÇOCUKKEN,GENÇKEN Kİ HALAA GENÇLİĞİM SÜRÜYOR BEN GENÇLİĞİMİN BİLE TADINA VARAMADAN ÇOCUKLUĞUMUN BİLE ETKİSİNDEN KURTULAMADAN KENDİ YAĞINDA KAVRULUR DERLERYA HA İŞTE ONDAN HEP TEK BAŞIMA İLERLEDİM İLERLİYORUM...HAYATTA BİR DEFA BU KADAR AŞIK OLMUŞUM NE BİLEYİM...BELKİDE UĞRUNDA ÖLEBİLECEĞİM OLMADIĞINDA HAYATA KÜSECEĞİM ,VE YİNE OLMADIĞINDA KİMSEYE AŞIK GÖZLERLE BAKAMAYACAĞIM GERÇEĞİYLE YÜZLEŞE YÜZLEŞE HALA SEVGİNİN ASLINDA EMEKLE BÜYÜYECEĞİNİ,AZARLA DEĞİL HAYKIRIŞLA DEĞİL BİRLİKTE SORUNLARIN ÜZERİNDEN GELİNECEĞİNİ BİLİYORUM ..EN AZINDAN ÜMİDİM VAR VE YILLARDIR İNSANLARIN BENİ UMURSAMAZLIĞIYLA VE O PSKOLOJİYLE BENDE BUNU BİR MARİFET SANA SANA Kİ HİÇ SANMADIĞIM HALDE;ROL YAPARAK ;OLDUĞUMDAN ÇIKARAK ŞAŞARAK İLERLEDİM...BUNDAN NASIL KURTULACAĞIMI BİLİYOR GİBİYİM...BU SANİYELERDE ARTIK BUNDAN EMİNİM...AMA ARTIK HERŞEYDE , HERYERDE ,İLİŞKİMDE ARTIK ; DÜNYANIN MERKEZİ BENMİŞİM GİBİ HAREKET ETMEMEM GEREKTİĞİNİ BİLİYORUM ANLADIM...BEŞ SENEDEN SONRA İLK DEFA İÇİNDEN GELMEYEREK BANA SENDEN AYRILABİLİRİM DEDİN...İLK DEFA BUNA CESARET EDEBİLDİN OYSAKİ BEN SANA BUNU YÜZLERCE KEZ SÖYLERDİM ....BİZ BİRBİRİMİZİ SEVİYORUZ LEYLA İLE MECNUN GİBİ NEDEN OLMAYALIM?