- 769 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT2
Hani bazen bir seçim yapmak zorunda kalırsınız daha doğrusu seçim yapmak zorunda bırakılırsınız.Hayat değil mi bu?Kimi zaman kendi isteğinizle kimi zaman ise zorla birşeyler yapmak zorunda bırakılmıyor muyuz?Kendi seçimlerimizi kendimiz yapamıyor,hayatımızı istediğimiz şekilde yönlendiremiyoruz.Bir süre sonra artık herşeyden sıkılıyoruz.Hiçbir şeye aldırmamaya, hayatı ciddiye almamaya başlıyoruz.Kendimizi hayattan soyutluyor,çoğu zaman yalnızlığı tercih ediyoruz.İnsanlarla olan ilişkilerimiz zayıflamaya başlıyor,hayat çekilmez bir hal almaya başladığı anda, herşeyin sonuna geldiğimizi düşünmekten kendimnizi alamıyoruz.Kimi zaman herşeye rağmen çabalıyoruz.Bunu yapmak zorunda olduğumuzu biliyoruz.Bir şekilde hayata devam etmemiz gerektiğini,birşeyler yapmak zorunda olduğumuzu hatırlıyoruz.Girdiğimiz çıkmazdan kurtulmanın yollarını arıyor,sihirli bir elin bize dokunup çıkarmasını hayal ediyoruz.Sürekli gel_gitler yaşıyor, tam bir çelişki içine düşüyoruz.’Bir yerden başlamak yada tamamen herşeye son vermek’ arasında gelip gidiyoruz.Aslında cevap o kadar basit ki;birşeylerin farkına varmakta gecikmesek,kendimize birazcık da olsa güvensek herşeyin cevabının ve çözümünün bizde saklı olduğunun farkına varırız.Şu kısacık hayatta ne yapabilirsek kendimiz adına ne yaşayabilirsek kardır.onun ya da bunun için yaşamak yerine kendi hayatımızı yaşamayı neden denemiyoruz?Başkaları istediği için değil sadece kendimiz istediğimiz için yapmalıyız, bazı şeyleri.Başkalarının hayatını yaşamayı tercih etmek yerine kendi hayatımızı yaşamayı tercih etmeliyiz.Hayatta herşey boş ve gelip geçici, yaşam denilen şey o kadar kısaki onun ya da bunun için yaşamaktansa yaşamdan biraz zevk alıp kendi hayatımızı yaşamayı denesek hiç de fena olmaz hani.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.