- 911 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YıLdız GözLüm.e.
Merhaba Yüreğim ... İçimde benden öte sana Merhaba....
Yine başbaşa kaldık seninle herzamanki gibi... yine ben konuşacağım sen dinleyeceksin biliyorum...
Öyle karşımda duracaksın anlayan gözlerinle bakacaksın ve susacak dinleyeceksin... ben yine ellerini isteyecem ellerimde
Üşüyen ellerimi tutmanı ve sıcaklığını hissetmek isteyecem...
Çok üşüyorum yıldız gözlüm yüreğim çok üşüyor......
Evet yine hüzün var yüreğimde gözlerim buğulu.. ağlamak istiyorum hıçkırarak akıtmak istiyorum yoruldum yıldız gözlüm
Gözyaşlarımı içime akıtmaktan sessizce yüreğime ağlamaktan yoruldum....
Biliyorum kızıyorsun ağladığım zaman... izin ver yıldız gözlüm tut ellerimden bırak ağlasın gözlerim ellerim ellerindeyken...
Bırak döksün içindeki tüm acısını... tut ellerimi sen....
Çok özledim yine seni öyle ihtiyacım varki sana... yoruldum gözbebeğim çok yoruldum...
öyle zorlaşıyorki her gün daha fazla kayboluyorum bu bilinmezlikte...
Zorluyorum kendimi öyle anlar geliyorki saatlerce kızıyorum kendime "neden bukadar güçsüzsün" diye...
Sonra siz geliyorsunuz "Sen" geliyorsun aklıma ... kendimi her düşmüş hissettiğimde "Sen" geliyorsun kaldırıyorsun beni...
Yıldız gözlüm can yoldaşım tek sırdaşım....
Yine koca bir günü acıyla ve hüzünle gecirdim... bilmiyorum sensiz kaçıncıdır...sensiz ve sensizlikte....
Güneşi yüreğimdeki hüzünle birlikte uğurladım...ve yine akşam oldu tüm soğukluğu ve kara yüzlü yanlızlığıyla ....
Yine sana ihtiyacım var... çıkmazdayım güzel gözlüm tüm yollarım kapalı... ve bunu yüreğim istedi yine zor olanı seçti...
Neden böyle olsun istiyor... her gün yok olacağını bile bile ...Kanayacağını bile bile...neden zor olanı istiyor...
Yoruldu oda biliyorum çok yoruldu ama mücadele ediyor utandırıyor beni benden güçlü olduğu için...
Benide sürüklüyor peşinde imkansızlıklara gücümün kalmadığını bile bile...
Kızma bana..!! eskisi gibi değil hiç birşey zaman geçiyor ... insanlar değişiyor... yüzler , sevg..i...ler değişiyor...
Sende biliyorsun görüyorsun biliyorum...sende kabullenmiyorsun....
İkimizinde bildiği bir şey varki o hiç değişmiyor... değişmeyen ve hiç bitmeyen tek şey var oda "Özgürlük Sevdası" dokundurmuyorum kimseye
Bana ait tek şey "Özgürlüğe Sevdalanmak" bana ait tek gerçeklik....
Biliyorsun hiç vazgeçmedim ... vazgeçmeyi hiç düşünmedim...Kendime ve Size yapacağım en büyük "ihanet"tir vazgeçmeyi düşünmem...
Çok özledim seni senli günleri beni anladığını bilmeyi ve yıldız gözlerindeki bakışı...
Bir gün birleşecekmi ellerimiz yine ... yeniden gözlerine bakabilecekmiyim...sesini duyabilecekmiyim...
Yanına gelmeyi ne çok istiyorum bir bilsen seninle üşümeyi seninle yanmayı ne çok istiyorum...
Yoruldum...yorulmaktan...çırpınmaktan...yoruldum...
Hayat mutlu olma şansını "Sen" i benden aldığı gün yok etti...
Gitme zamanı geldi biliyorum...ellerimin ellerinden ayrılma vakti geldi...
Bağırıyorum içimdeki sessizlikte ""Gitme Kal" diye ...Gideceksin biliyorum tıpkı o gün gibi bırakıp gideceksin...
Ne yapsamda nekadar isyan etsemde dönmeyeceksin biliyorum birdaha..bakma öyle merak etme bu sefer sormayacağım...söylemeyeceğim..
Sessizce uğurlayacam seni ...
Hadi git... Yüreğimde olduğunu ve hep olacağını bilerek git....
Yine geleceksin yüreğim her burkulduğunda hüzün her uğradığında "Sen" yanımda olacaksın biliyorum...
Veda etmiyorum güzel gözlüm ve gözlerimdeki yaşı siliyorum...
Gülümseyerek uğurluyorum seni yıldızlara...
Güle Güle Melek Yüzlüm.......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.