- 3135 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİNİN GÜCÜ
Bazan öyle şeyler olur ki;tesadüflerin bu denli olduğuna şaşırırız.Belkide tesadüf diye düşündüklerimizde tesadüf değildir.Bir şeyler çeker bizi veya arzu ettiğimiz şeyler.Düşüncelere dalarsınız uçup gidersiniz uzak diyarlara ....Yolçuluklar yaparsınız anlar içerisinde yeni yaşamlara.O diyarlarda dolaşmak hiç geri gelmek istemeyiz.Belliki sıkıyor bulunduğumuz ortamlar bizleri,ağır geliyor .Ama neden hala ordayız bu çok detaylı bir açıklama gerektiriyor.Bu soruya hepimizin farklı açıklamaları vardır.Bulunduğunuz an içerisinde düşünceye dalarsınız.Birisi sizi çok derinden etkiliyor.Ne olduğunu dahi bilmiyorsunuz belki bilmek istemiyor bir isim koymak istemiyorsunuz.Belkide korkutuyor.Düşüncelerinizi ruhsal anlamda ona açmışsınz.Hissediyor ve hissettiriyorsunuz.Duygularınızı özlemlerinizi bir şekilde iletiyorsunuz .Düşüncelerimiz çok yönlü çok özlediğiniz anda bir msj geliyor onu düşünürken.Bu kadar da tesadüf olurmu?Düşler diyarından mutlu bir şekilde dönüyorsunuz.Ondan gelen her şey sizi mutlu ediyor.Onunla ilgili ne okuyorsanız mutlu oluyorsunuz.İçimizdeki duygular nedenli derinse sevdiğimize o denli yakın oluyoruz.Sevmek gerçekten kutsal.Bunu taşıyan gerekli değeri veren insanlara sayğılarımı ve sevgilerimi gönderiyorum.
YORUMLAR
SEVMEK GERÇEKTENDE KUTSAL
İŞTE SEVGİNİN GÜCÜNÜ ANLATAN BİR ŞİİR
Neden Sevdim ki ?
Ben,
Çılgının teki
Zor aşkların
Zorlukların adamı
Bazen DELİ
Bazen CADI
Bazen,
ÇOCUK seni
Bu kadar çoşkulu
Tutkulu,arzulu
Kuşkusuz
ŞAHİN gibi
Bilmem
Neden sevdim ki ?
ŞAHİN ERTÜRK
NÖBETÇİ ŞAİR
Umarım beğenirsin
'Düşüncelerinizi ruhsal anlamda ona açmışsınz.Hissediyor ve hissettiriyorsunuz.Duygularınızı özlemlerinizi bir şekilde iletiyorsunuz .Düşüncelerimiz çok yönlü çok özlediğiniz anda bir msj geliyor onu düşünürken.Bu kadar da tesadüf olurmu?Düşler diyarından mutlu bir şekilde dönüyorsunuz.Ondan gelen her şey sizi mutlu ediyor.'
Kalp kalbe karşıdır derler.
Sevgi ve saygılarımla