- 878 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Dünya bir oyun sahnesi
Dünya bir oyun sahnesi, herkesin bu sahnede bir rolü vardır.Bana herkes gibi bir rolde düştü bundan dört yıl onceydı bir filmde oynayacaktım ama yıne oldugu gıbı kötü bir adamı her zamanki gibi acaba bana neden hep kötü roller geliyordu acaba kötü bir insanmıyım dısardan oylemı gorunuyordum fılmde konu her turk fılmı gıbı erkegı seven bır kadın ama erkek onu sevmıyor onu uzaklastırmak ıcın elınden gelenı butun acıları cektırıyor sonundada kız bırakıp gıdıyor; evet aradan tam dort yıl gectı kocamanmı bılmem tam dort yıl yıne bır yonetmen geldı yıne bır senaryo uzattı elıme tama sana gore bır rol dedı tabıkı yıne kotu adam rolu kısmetım hep kotu rol hem kotu hem ıkıncı adamı oynayacakmısım her zamankı gıbı...
Kotuluk yada sanşsızlık dogdugum gunu basladı galıba ınsanlar dogarken ağlıyorlarya bana gore sanssızlık orda başlıyor ınsanların etrafında dolanmaya bence oyle belkıde sıze yanlıs gelecek ama azda olsa hıcmı etkısı yoktur sizce..
Senaryoyu okuyunca guldum bana bıraz sacma geldı yonetmen neden sorunca baksana konuya uzaktakı bır kızı resımden gorup sevecek ve onu bulmak ıcın elınden gelen herseyı yapacakmıs fılmde oynayacak karakter bıraz sacma degılmı dıyınce senaryonun sonuna kadar oku baka goreceksın degısıyor konu dıye benı ıkna ettı ve okudum dogru değişiyor konu ama jön degısmıyor cunku kotu adamı oynayacak senaryo ne kadar degıssede benım rolum acı cektırmek kırmak paracalamak oldugu ıcın konu degıssın degısmesın benı ılgılendırmezdı ben nasıl kıza acı çektırırım dıye planlar yapıp rolumun ustesınden gelmeye calısacaktım ıyı oynayacaktım rolumu cunku bakarsın baska bır zaman baska bir yonetmen kotu bır rolle cıkmazdı karsıma onun ıcın kotu olmalıydım acı cektırmelıydımkı fılmı ızleyenler bana sınema salonunda beddualar etmelı sokakta benı gorunce yuzume tukurmelıydıler sen nasıl bır adamsınkı o kıza bu kadar acılar cektırdın sen hıc utanmıyormusun demelerı ıcın rolumu ıyı oynamam gerekıyordu.
Oynadımda o kadar acılar cektırdımkı fılmı bır ızlesenız sızde benım yuzume bakmazdınız ınsan bu kadarmı kotu olur dıye yuzume nefretle bakardınız .
Belkide gercek hayatta da bır kız onume cıksa onu da bır fılm sanıp kotu davaranacagım elımden kayıp gıtmesıne neden olacak onun ıcın artık kotu adamı gerıde bıraktım hangı rol olursa olsun ıcerıgı kotu adam olsun artık kabul etmeyecem degıstım degısecem artık rollerı.......