- 612 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DOKUNUYOR
Ülkemizin bilmem kaçıncı operasyonları sürerken, evde oturup ahkam kesiyoruz hep birlikte..Birilerimiz, devlete hizmet eden adamların içeri alındığını düşünüyoruz…Bir kısmımız darbeciler içeri alınıyor diye seviniyoruz..Kimimiz mutlu, kimimiz sinirli , kimi bilerek, kimi gaza gelerek bir gündeme imza atıyoruz hep birlikte…
Kendi gündemimizi yaratıyoruz milletçe..Ne gündem ama ? Oyunların bozulduğu bir gerçek, ya oyun içinde oyun varsa ve yine yönlendiriliyorsak ?
Ergenekon bizim özel ilgi alanımız..Hakkında en çok yazı yazdığımız konulardan…En iyi bildiğimiz konulardan yani..En çok okuduğumuz konu vesselam…
En net bilginin bizde olması gerekirken, bilgi kirliliğini en çok biz yaşıyoruz…Lakin kafamıza takılan keskin sorular var…Bunları belki farklı yazılarda, farklı ortamlarda ele aldık..Lakin tekrarlamakta yarar var diye düşünüyoruz….
Bir zamanlar devlete hizmet eden adamlar içeri alındı bu operasyonlarda..Operasyonlar bazen ABD güdümlü oldu, bazen de gerçekten bağımsız…Sevmediğimiz adamları yer yer yaftaladık Ergenekoncu olmakla… Tam bir muamma …….
Suç işleyen bir çok kişi de alındı içeriye…Suçu sabit olana kadar herkes masumdur ama, belirgin unsurlar var ortada..Muamma içinde muamma …Biz sorulara geçelim..
Hani apo nun yakalandığı günleri hatırlarsanız, apo çok isim vermişti o günlerde..Sanat ve siyaset dünyasından yüzlerce isim vermişti savcılara…Aradan yıllar geçti ama, o isimlere hala dokunulmadı….Sayısız pkk destekçisi sanatçı ortalıkta kol geziyor..Kültürel kimlik maskesi altında, Pkk reklamı yapıyor nice kansız…
Bu kadar belirgin isim varken, onlara dokunmayı engelleyen güç nedir anlatır mısınız ? Nedir bizi frenleyen unsur? Ölçümüz nedir bu noktada ?
Avrupa birliği desek, kafamıza esen konuda istediğimizi yapıyoruz..Çok taktığımız yok AB falan…Peki neden sadece Ahmet KAYA günah keçisi yapıldı Pkk konusunda…Vatana ihanet eden bir tek Ahmek KAYA mıydı ? Ergenekon bir örgüt, suç işleyen bir örgüt..Peki Pkk bir örgüt değil mi ? Ona destek olan sanatçıları yoldan geçen birine sorsanız size anlatır…Tek tek sayar hatta..Bu isimleri bilmeyen yok..Kimi kendini imparator sanıyor…
Hatta ağzında lahmacun kokusuyla gezen nice kıro var bildiğimiz..Kendini yiğit zanneden nice kahpe soyu var içlerinde..
Zırhlı araçlarımız havaya uçarken, zevk çığlıkları atan nice soysuz sanatçı var ortamda..Bu adamlara diyorum hani , birileri dokunacak mı diyorum…??? Duyan var mı diyorum yani ?
Eğer bu ülkede adalet kaldıysa, vatan olgusuna saygı kaldıysa, ve vatansever savcılar kaldıysa, bu adamlara dokunsun artık…Ortada bu kadar ihanet varken, pkk lı sanatçılara, siyasetçilere dokunulmaması benim kanıma dokunuyor…Sizin de dokunuyor mu ? Dokunuyor değil mi ? Dokunması lazım …
Suç kişiye, zevke ve ideolojiye göre değişmemeli..Senin suçun benim suçum olmaz…Vatana ihanet eden birileri var ortada…Bazen sağda bazen solda…Ama geziyor işte ortalarda…Dokunun artık namertlere…Vallahi kanımıza dokunuyor..
Devletin televizyonunda, kendi vizyonunu bilmeyen kan emiciler bize ahkam kesiyor..Sonra birileri çıkıp ekranda dil olmadığı belgelenmiş bir sürü lakırdı ediyor…Biri de buna destek olmadığımız için bize kızıyor..
Olmuyoruz paşam…Biz, bizim lisanımızı takmayanı, ordumuzu takmayanı, devletimizi takmayanı takmıyor, askerimize kurşun sıkanı adamdan saymıyoruz..Ve onlara destek olanların da , Bu Ergenekon davasında olduğu gibi yaka paça içeri atılmasını istiyoruz..Çok şey istemiyoruz…Biz böyle kültürel hak istemiyoruz…Biz alttan almak istemiyoruz…
Bizim ekmeğimizi yiyip bize ihanet edenlerin ve onların siyasi uzantılarının hapislerde çürüdüğünü görmek istiyoruz…Ve bunu göreceğiz inşallah….Siz dokunmazsanız bir gün biz dokunacağız…Ayağında kundura ile gelenlerin ayağına, sol yanından kurşun yediğini anlatan türkücülerin sağ yanına ve ekmek yiyip ihanet edenlerin yemek yedikleri yerlerine sıkacağız…
Bu sessizlik kanıma çok dokunuyor …Çok…..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.