KAYBOLAN BİR VATAN
Atam,resmine bakınca acıyor yüreğim.kalk,yeniden eskisi gibi olsun bu vatan.nereye
gitsem kalmamış bir hatıran.yok ediyorlar bu ülkeyi.senin hatıralarını,kurduklarını
ve seni sevenleri mahvediyorlar.
Mehmetçiği vurana"kardeşlerim"diyen bir insan,şu anda baş tacı.şehitlerimize"kelle"diye hitap eden bir başbakan yönetiyor Türkiye Cumhuriyeti’ni.laik,demokratik,eğitimcilik
sözleri neredeyse unutulmuş.İnsanlar;dil,din,ırk ayrımıyla medet umuyorlar savaştan.
Kayboluyor bu vatan!.uzun yıllar öncesinde,binlerce şehidin kanının dökldüğü bu topraklar.tek tek satılıyor.Bastığım her adım, bana yabancı artık atam!.Uyen,bu insanlara sen öğretmedin mi cehaletten kurtulmayı?sen söylemedin mi"yurtta sulh,cihada barış"diye.
şimdi neden sana ve bu sözlerine sahip çıkmıyorlar?.Ufak bir yardımda,az bir yiyecekte unutuluyorsun!.
Türkiye, bu kadar zavallı mıydı? Bu kadar aç mıydı?Atamızın emanet ettiği toprakları satanı,ve talan edeni,sevecek kadar kalleş miydi?Bu toprakların her köşesi bize emanetindi.
Onlar birer birer,kayboluyor;senin adım attığın,kurtardığın her yer,bambaşka bir hale getiriliyor.Aynı ülkenin insanları birbirleriyle savaşıyor.Uyan Atam,uyan!
Kayboluyor bu vatan!..Sahip çıkılıyor dövene,sövene.Ülkesine ihanet edenler seviliyor.Bir kilo bulgur ve bir kilo yağa satılıyor bu vatan.bu kadar ucuza gidiyor Atam.
Sen gittin gideli,eski haline dönüyor herşey.
Atam,kurtar bizi uyan;kayboluyor bu vatan!...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.