Günbegün Notlarım 137/BABAMIN GÖZLERİNDE BİR NUMARALI ÇOCUK OLMAK İSTERDİM...
.......................................................
---Umudunu kaybetme. Tüm kapılar teker teker güzel yüzüne kapansa da, bir ışık duruyordur bir yerlerde, seni mutlu edebilmek için günün birinde...
---Tanımlardan uzak bir anlam değildir aşk. Aşk herkese göre apayrı bir kimliktir. Aşk, kimin elinde ve dilindeyse o tatla konuşur ve sevişir...
---Babamın gözünde bir numaralı çocuk olmak isterdim. Ama o doğayla uğraşmaktan, evine aş getirmekten bu ŞAHANE fırsatı yakalayamadım bir türlü...
---Üç ablam, altı abim var. Hangisini daha çok seviyorum gibi kesin bir cümlem olmamıştır hiç. Hepsinin küçüğü olmaktan son derece keyifliyim...
---İnsansız ortamlar, bana cehennem gibi geliyor. Sessizliğin konuştuğu yerde, suskunluğun aktığı şehirde bulunmam. Ben Çin kalabalığını seviyorum...
---Çılgınlık yapmak, cesaret istemiyor her zaman. Garip davranmak yeterli oluyor, delilikleri sıralamak için. Kişi kendinde bilirmiş yaptığı işi...
---Her sevgi güzeldir. Kelebeğin dansı su hürmetinedir. Ay’ın beyazlığı gecenin bereketinedir. Ve kalbin temizliği, insanın karşılık bulduğudur...
---lkokulda bana okumayı yazmayı bağırarak öğreten can öğretmenlerimi özlüyorum. Neden her biri ayrı bir memlekete atmış kendini. Olmadı ki bu...
---Her insanın içinde vardır bir şeytanlık. Boşuna şeytanlıklarını aramaya koyulmayın. Şeytan dediğin nefistir, başka bir yaratık değildir:))))
................................................
MehmetSelimÇİÇEK
20 Eylül 2010,,,
Mardin