- 944 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nasılda Aydınlık Hayallerinin Tam Ortası
Her hayalin gerçek olabildiği aklıma gelmezdi ayağa kalkmayı öğrenene kadar ... Elimden tutanlar hep dayanak olmuş avuntularıma .Kaybetmedim ki hiç heyecanımı .Yaşıyorsan şahitsindir ;bahar gelir her tomurcuk çiçek açar, kış gelir buz tutar her yer.Kim demiş hayat zor diye . Öyle kolay ki dön bak etrafına ; nasılda aydınlık hayallerimizin tam ortası .Tanı yüreğini ; herkese yetsin diye .Sakın sevgiye muhtaç olandan esirgeme .Desteğe ihtiyacın olup da aradığında bir parça bulursun kimbilir ...
Herşey solabilir ama umutlar asla solmaz ; sen ağlamayı bırakıp ona sarılana kadar .Yaptıklarının içinde en güzel olanı ; kalbinin her telinden gelen olmalı .Gözlerinin en derin yeri bile gülmeli bazen.Ellerin titremeli coşkudan .Nerde kaybedersen heyecanı bırak orda kalsın .Umutlar , hayaller az değil ki , hemen yepyeni sayfa aç yeni hayat defterinde .
Kaybettiğinin yerine yeni bir şeyler koymak zaman alır . Yeter ki doğru zamanda, doğru yere git ... Aklın nereye giderse , kalbini de götür .Bildiklerin hayatındır.Böyle düşünmeyi de , yaşamayı da sen istedin unutma!
Bir el ihanet ederse , yoluna devam et. Ve o ellere asla sadakat duygusu gösterme .Duygusuz ol sana gülmeyenlere kısaca..Korkma kendin olmaktan .Her nefes aldıkça ;benliğin sana ödüllerini küçük zaferlerinle verecektir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.