Müsluman Uyanık Olmalı..!
1060. lı yıllar olsa gerek. Melikşah dönemi Dünya siyasetinin düayeni Nizamıl mülk. Selçuklu sultanı Melik şah ın Veziri..!
Nizamıl mülk, Ömer Hayyam, ve Hasan bin Sabah. üçüde çocukluk arkadaşı çocukluk dönemlerinde yada gençlik. kendi aralarında biribirlerine söz verirler ileriki yıllarda kim önemli bir göreve gelirse diğerlerinide kollayacak.! ve zaman geliyor. bütün zamanların siyasi dehası Nizamıl Mülk vezirlik makamına yükseliyor. verilen söz gereği arkadaşlarından isteklerini soruyor. Ömer HAYYAM yıldızlara meraklı Gök bilimiyle ilgili araştırma yapabilmesi için destek istiyor. istediği destek kendisine veriliyor ve ilk Rasathaneyi kuruyor öncelik astronomi alanında sonra da metamatik fizik edebiyat ve günümüz Takviminin temellerini attığı çalışmalarını yapıyor. .. sırada Hasan bin SABBAH var ve oda Maliye konularında uzman onuda devletin Maliye sinin başına getiriyor.
Güce olan düşkünlüğü Hırsına olan zaafı neticesinde büyük yolsuzluklar yapıyor ve Nizamıl Mülk ün makamına göz dikiyor. bunun neticesinde Nizamıl mülk çok sevdiği arkadaşını görevden alıyor.. idam ettirmesi gerekirken Bağışlıyor. o da ülkeyi terk ediyor. (birilerinin terk ettiği gibi.) İntikam almak düşüncesiyle Çalışmalarına başlıyor.uzun yıllar diyar dan diyara sürgün ediliyor gittiği hiç bir ülkede tutunamıyor. kendisi gini kötü niyetli çapulcular sürüsüyle ilk gizli anarşist örgütü kuruyor. "assasinler" yada HAŞAŞİLER. Kendi deyişiyle İSLAM adına cemaat oluşturuyor ve yaptığı her fiili ALLAH adına yaptığını idda ediyor. Döneminde çok büyük süikastlara imza atıyor. en büyük hedefide Dönemin büyük Kralları ve İmparatorlarını Öldürmek tabiki büyük para karşılığında. ve ne yazık ki bir gün kendisini Bağışlayan arkadaşı Nizamıl Mülk üde KATLETTİRİYOR...! 280 YIL hüküm sürüyor. ünlü ALAMUT kalesinde... taaa ki MOĞOL istilasına kadar... ve MOĞOLLARIN tarihte yapmış oldukları silme temizlik sayesinde Dünya bu şer çetesinden Kurtulmuş oluyor... desek te ben hala uzantılarının olduğu konusunda eminim...!
o günkü Haşaşilerin mantığıyla bu günkü bir çok cemaatin temelde felsefelerinin aynı olduğunu idda ediyorum...! MÜSLÜMAN UYANIK OLMALI... MÜSLÜMAN UYANIK OLMALI... MÜSLÜMAN UYANIK OLMALI... hiç kimse ALLAH adına Tebliğ haricinde icraat yapmaya memur edilmemiştir...! Eselam... Doğrusunu ALLAH bilir...!
Kenan SAYIN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.