- 660 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
21.Yüzyılda Kadın Toplum Ve Hakları
Toplumun en değerli taşlarından kadının bir çığlığı olmak isterim yazdıklarımla çığ tutmuş kadın haklarını bağırmak çığları indirmek istiyorum 21.yüzyılda sesiz kalmış bir topluma insanlığa yeter demek istiyorum artık bakın bir 21.yüzyıldayız iki binli yılarını yaşıyoruz hala kadın bir köle olarak görünmekte hala kadın pazarlarda satılmakta fuhuş lobileri kurulmakta genç kızların bedenleri bir meta gibi satılmakta ve toplum sesiz ve toplum kör sağır ..
Öyle bir zamandayizki kapitalist gücün etkisini toplum ve insan özerindeki etkisini artırdığı insanı metalaştırdığı insanın değerinin gitikçe azaldığı insan emeğinin çalındiği emperyalist güçlerin hakimiyetinin sürdüğü bir zamandayız.Hakim gücün çıkarları doğrultusunda insanı bir hayvan gibi satılığa çıkartığını ve insan haklarını hiçe saydığını görmekteyiz oysaki insan çok değerli bir varlıktır yeryüzünde saygıyı sevgiyi hak eden ve isteyen.Doğu toplumunda namus adı altında öldürülen kadın bu sistemin bir vahşeti cahiliğinden zaten başka bişey değildir.Kadın hep ezici güç tarafından ezilmekte hunharca öldürülmekte ataerkil bir toplumda bunun gerçeklerini iyice görmekteyiz.Egemen güç olan erkek her fırsatta kadına en büyük eziyeti sınıf farklığını dayatıp sümürmekte ezmektedir.Kadının düşünme iradesi yok sayılmaktadır.Kadın onlar için cinsel dürtüden ibarettir.Oysaki kadın bir alt sınıf olarak yaratılmadı erkekle aynı eşitlikte yaratıldı.Kadını kendi egoları için metalaştıran erkek bugün mesafe koydu bu ayrımcılığı yarattı.Sonra toplumlar aynı çıkarı benimsedi sonra bunu insanlığa endekje etmek istedi..
Ama şunu bilsinler ki insanlık tüm güçleriyle tüm iradeleriyle kadının toplumdaki yerini unutmayacak kadın haklarını şaha kaldıracak onurlu bir yaşamı sağlayacaktır.Bir anedir kadın bir sevgili bir dostur bir arkadaştır yarına umutlar veren...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.