Günbegün Notlarım 136/MARDİN Kİ DİL, DİN VE TAŞ DANSI...
....................................................
---Kuran’ı Kerim’i dinlediğim zaman, kendimden geçiyorum adeta. Üzerimdeki tüm ağırlıklar sıfırlanıyor ve bin bir huzura doğru kanatlanıyorum...
---Düşünceleri ele geçiren fikirleri mahkemeye vereceğim. Sağlıklı düşünmek, benim de hakkım. Ben de bir insanım, okuyan ve yazan bir beşeroğlu...
---Olmak istediğim konumda mıyım? HAYIR. Hiçkimse hakkettiği noktada değil. Hayatım dört dörtlüktür diyen, kocaman bir yalana başvuruyor demek...
---İnşaatlarda çalışan adamlara hayranım. Onların emeğine saygım sonsuz. Sabahtan akşama kadat akıttıkları ter, alkışlanmaya değer buluyorum...
---Dualarımda herkes için ettiğim bir dua var: Allahım kimseyi aç bırakma ve açlıkla imtihan etme. Aç kalmak fena. Adamı her hale sokabiliyor...
---Aşkın sokulamadığı bir can yok. Her an birilerini koynuna alır. Her gün bir geceyi kendi çemberine alır. Her estiğinde, avuçları dolar aşkın...
---İmkanı olup da, hâlâ Mardin’i gezemeyen varsa aramızda, yaşıyorum demesin kendine. Mardin ki tarih’in canlı odası. Mardin ki taş, dil ve din dansı...
---Ünlü olmak istemem. Ya ünsüz harflerimi kaybedersem, ya sevdiklerim yapmacık olursa, ya rahatlık batarsa bedenime, ya ben ben diye bozulursa...
---İnsan beyni çalıştıkça, baş döndürücü olayların vuku bulması kaçınılmaz oluyor. Beyin çalıştıkça, akıl tavan üstüne tavan yapıyor fikirlerde...
---Sanal alemde, edebiyat uğraşan kadınların sayısı erkeklerin sayısından daha çok görüyorum sanki. Umarım yanılmıyorum. Hey google doğru mu bu...
---’Cehennemin tümden kapanmaması için bizim gibi insanlara da ihtiyaç var.’ Söz Ahmet ALTAN’a ait. Düşüncelerini dobra dobra söylemeyi sever...
---Sonsuzluk hayalimizi süslüyor. Ölüme çare bulmak için can atıyor bizim insanlık. İnsanlar dünyaya yapışmak için, her gücünü seferber ediyor...
.........................................
MehmetSelimÇİÇEK
19 Eylül 2010,,,
Mardin
YORUMLAR
---Olmak istediğim konumda mıyım? HAYIR. Hiçkimse hakkettiği noktada değil. Hayatım dört dörtlüktür diyen, kocaman bir yalana başvuruyor demek...
Bencede.
Kurani Kerimi dinlerken ben de büyük bir huzur duyuyorm.
Sanal alemde Edebiyat ile ugrasan kadinlar daha mi cok acaba bilmem.
Aslinda ayni ölcüde bu gibime geliyor.
Kisa kisa detaylar hayatin icinden ve güzel bir yaziydi.
Yüregine saglik.
Sonsuz saygimla