- 2165 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk Bıçak Sırtı Gibidir Aslında,
Bir merdiven çizdim düşümde, ilk basamağına hayatı, diğerlerine hayallerimi çizdim. İlkinden diğerlerine ne kadar kolay çıkış olsa da her seferinde başa döndüm. Neydi hayallerim? Sırılsıklam Aşık olmak mı? Ölesiye sevdalanmak mı? Yoksa sevdalı olmak mı?
Her birine umutlarla saldırdım. Gördüm ki her defasında sonuç, İlk basamağa dönüş oluyordu.
Aşk Bıçak Sırtı Gibidir Aslında, ne etsen kanar bir tarafın. Her seferinde tamam desende Yüreğin benliğine, Gurur mantığına yenik düşer.
Aşk Bıçak Sırtı Gibidir Aslında, Avuçlarında hala sıcaklığı ve gözlerinden ayrılmayan gözleri kalsa da yüreğinde, sana düşen kendi yoluna dönmektir.
Aşk bıçak sırtı Gibidir Aslında, Her gece mehtaba çıksan, dönülmez akşamların ufuklarında dolaşsan ve gönlün sarhoş olsada yıldızların altında, İlk basamak bekliyor olacak; Her defasında……
Çıkmaya çalıştığım her basamak yüreğimin gizli odalarını bir bir sahraya çevirdi, bunu anladığımda bir de baktım ki, Aşk Hala Bıçak Sırtında ve Kanadıkça Kanıyorum…
Nevin Korkmaz
2008
YORUMLAR
aşk bir muammaydı aslında..
çözemediğim.. çözmeye çalıştıkça düğüm düğüm boğazıma dolanan..
aşk bir muammaydı aslında..!
alev alev içinde yaşattığım ..
adın ile başlayan, adın ile biten bir ömrün sonbaharında..!
tenimde senin kokun..
ruhumda senin dokun..
çözemediğim.. çözüldükçe düğüm düğüm özlemin ile boğulduğum..
aşk sendin.! sen AŞK'tın..!
bıraktım sorgulamayı..
teslim oldum şimdi AŞK'a..!
varsın yansın tüm bedenim.. !
yandıkça sen oluyorum nasılsa..! DERYA DNZ DENDER 7 Haziran 2013............03:11