- 855 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TOPLUM OLARAK NEDEN DEĞİŞTİK
Toplum olarak neden değiştik,bizleri değiştiren,kişiliğimizi kaybettiren,insanları birbirinden uzaklaştırıp yabancılaştıran neydi.
Bizleri böyle anlamsız bir yarışa iten neydi,neden biri tanıdığımız veya dostumuzbaşarılı bir çalışma yaptığı zaman veya başarıya ulaştığı zaman onun yanında yer almıyoruzda karşısında durum başarısını kıskanır vari hareketler veya alaya alır şekilde küçümseyici laflarla onu irdeleriz.
Ya birşeyleri anlamayı anlatılanı yorumlamayı bilmiyoruz,ya da işimize geldiği gibi yorumluyoruz,galiba sorunda burada ortaya çıkıyor,adı çekememezlik,kıskançlık,başarıyı hazmedememe.
Bu durum büyük şehirlerde ve yerleşi,m yerlerinde değilde küçük şehirlerde ve yerleşim yerlerinde bu daha yaygın,nasıl mı?istemediğiniz veya başarısını hazmedemediğiniz bir insanı yalan yanlış laflarla dedikodularla bir kaşık suda rahatlıkla ticari ve ahlaki bir çöküntü içerisine sürükleyebilirsiniz günümüzde de böyle örnekleri oldu ve yaşandı,yaşadığım bir şehirde süper bir zengin insanı iflas etti sözleriyle bir kaç gün içinde bitirdiler,demekki toplum olarak boş konulara değilde daha sosyal ve anlamlı konulara kafamızı yorsak bu konuda uğraş ve çaba versek birçok zorlukların üstesinden gelebileceğimizi düşünüyorum.
toplum olarak geriliyorsak,toplum olarak bazı değerlerden uzaklaşıyorsak bunlara sebep olarak kişiliğimizi, düşüncelerimizi,ve neler yaptığımızı,yapabileceklerimizi gözden geçirmeliyiz diye düşünüyorum başarı lafla değil icraatla olur.
saygılarımla
YORUMLAR
Güzeldi seçtiğiniz konu. Bir insan kendine güveniyorsa ve kompleksleri yoksa asla kimseyi kıskanmaz. Arkadaşlarının başarısı kendi başarısı kadar mutlu eder. Kıskançlık en kötü duygulardan biridir diye düşüyorum. Saygılarımla..