sessizce git.....
can dostum; çok uzun yıllar süren birlikteliğimiz;bitmeli artık..sessizce gitmelisin..geldiğin gibi...ama başka bedenlere de girme..ne olur...çalma onlarında zamanlarını...çok uzun zamandır beraberiz...etle tırnak gibi olduk seninle...hiç yalnız bırakmadın beni....ne zor günümde;ne mutlu anımda...aslında biz seninle hiç mutlu olamadık ki...iki geçimsiz...iki huysuz...ama bana hiç sormadın ki...sana ihtiyacım var....seninle kalmak istiyorum diye....sessizce yaklaştın bana....usukca...hissettirmeden....belkide;bu sessizliğin hoşuma gitti...diyemedim bi’şey....hani;sende gitmek istemedin benden...çokta hissettirmedin varlığını bana....belkide bende alıştım sana....ama;istemiyorum artık seni....istediğim benim çok şey değil ki....başını omuzuma yaslayabilecek biri....sıcacık,içten bir gülüş....tatlı bir tebessüm...sıcacık bi dokunuş....bunları veremedin sen bana....zaten bende istemedim ki....veremeyeceğini bildiğimden....kaderime razı oldum seninle.....ama haksızda sayılmazsın bi yerde...belkide ben seni istedim yanımda...ama ne sen nede ben...bu kadar uzun süre birlikte olacağımızı...bilemedik ikimizde..sesszce gelmiştin ya....düşünüyorum da şimdi....gelişin sessizce değilde....s i n s i c e y m i ş....!!!!!şimdi..!!!!!!!!artık hayatımdan gitmeni istiyorum...geldiğin gibi...sessizce.....hissettirmeden...oyalanmadan...geldiğin kapıdan....çık ve.....kapıyı ört sessizce.......GÜLE GÜLE YALNIZLIĞIM..!!!!!!ELVEDA..!!!!
--------------------------------------------
kıyı ege köylüsü...............
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.