ZORBA
Bir süprizle geldi zorba çok minikti ozaman gözleri boncuk gibi tüyleri pırıl pırıl simsiyah göğsü patileri birde kuyruğunun tam ucu beyaz labrador cinsi yaramaz değil ama hep ilgi ister havlayarak.Başını okşadınmı keyifle kuyruğunu sallar durmadan
Denize suya bayılır frizbi oyununda üstüne yok ağzında sekiz tane frizbi öyle eve gelir kapının önünde teker teker bırakır onları.
Evde yaşlı bir köpek daha var adı kırpık terier cinsi beyaz minik isimsiz kahraman oda yeğenimi yangından kurtarmıştı can havliyle yüreğimizden madalyalı o ama artık gözleri görmüyor garibimin yoruluyor hemen.
Akşam yemekleri biri küçük biri büyük mama tabağına konuluyor zorba asla kırpığın yemeğinden yemez kendi yemeğini bitirince suyunu içer öylece dışarı çıkmayı bekler sanki sanki her lafı anlıyor gibide yüzüne bakar insanın .Çocuklar bahçeye girince kızar ama onlarla oynamayı öyle sever ki .Şimdi yeni oyuncağı minik toplar koştura koştura ağzında yakalayıp getirir o an öyle mutlu olur ki .
Görseniz şaşırırsınız akşam olunca
_Hava karardı hadi ışığı yak zorba der demez elektrik düğmesine patilerinle yükselir burnunla ışığı yakıverir
Hele birgün hiç unutmam mutfakta sofra hazırlanmış bende salonda şiirime son düzenleme yapmakla meşguldum
_ Hadi Neşe yi çağırda gelsin zorba dediklerinde gelip patisinle ısrarla koluma dolundu
_Ne var zorba? gözümün içine bakıp gene patisinle dürtmekteydi bende mutfağa gidince bak gördünmü sofranın hazır olduğunu nasılda söyledi aferin benim oğluma dİryerek gülümsedi ablam
En sevdiği peynirli açma ve poğaça bir lokmada bitiriverir .Bir gün ödülü olan açmasını ben almıştım.İçeri girip kağıttan çıkardım sessizce bekledi ağzına aldı yarısını yedi diğer kalanı yaşlı kırpığın önüne iteleyip koydu sende ye der gibi nutkum tutuldu gözlerim doldu evet hayvanda olsa yüreği sevgi dostluk doluydu . Ben o anı unutamadım hala
Datça dan İstanbul a dönüş biletimi almıştım.Güzel günler ne çabukta geçmişti hiç ama hiç anlamamıştım
Valizim toplanmış hazır vaziyette saatimi beklerken sevimli zorbam hissetmişti sanki gideceğimi onu sevdim okşadım gözlerinde yaşlar olduğunu söylesem inanır mısınız ?
YORUMLAR
NEŞECİM BİRTANEM NE KADAR GÜZEL ANLATMIŞSIN ZORBA İLE OLAN ANILARINI TEBRİKLER.BENDE EN ÇOK KÖPEKLERİ VE ATLARI SEVİYORUM.ÇÜNKİ İKİSİDE ÇOK ASİLLER,SADIKLAR VE GERÇEK DOSTLAR.KÖPEKLER ÇOK AKKILI OLUYORLAR VE HERŞEYİ HİSSEDİYORLAR.ÇOĞU İNSAN GİBİ İKİ YÜZLÜ,NANKÖR VE YALANCI DEĞİLLER.CANIM SANA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK GÖNDERİYORUM.SEVGİYLE KAL HOŞÇAKAL.GÜL KOKULARIYLA ÖPÜYORUM.GÜLHAN KESKİN TANGÜNER.
GÜLDESTE
Canım benim hayvanları çok severim ama uzaktan... Dokunamam...Yazını okuyunca "zorba" yanıma gelse de biraz sevsem dedim...
Ama şuna inanıyorum ki; hayvanlar insanlardan daha vefakâr ve sadık...
Sevgilerimle birtanemm...
GÜLDESTE
Hayvanların hayatımızdaki yeri bambaşka, yeğenlerim küçükken karşıdan karşıya geçtiklerinde önlerine duruyordu köpeğimiz. Yol boşalmadan önlerini açmazdı, onu hatırladım bende şu an.
En sadık canlılar gerçekten, insanlarda bile böyle sadakat rastlanmıyor artık.
Çok güzel ve duygusaldı, tebriklerim güzel gönlüne.
Sevgilerle
Bir kere köpeğin duruşunda asalet var!
Duygu yüklü bir yazıydı.
Tebrikler.
Sevgilerimle...
GÜLDESTE
Gönül gözüyle bakıldığında hayvanlar ne çok şey anlatır aslında bizlere.. Duygulandıran bir yazıydı. Zaten resime bakınca zorbanın tüm güzellikleri hissedilebiliyor.
Tebrik ederim.
GÜLDESTE
GÜLDESTE
Sevgi herşeyin başı. Harika anlatımınızla Zorba'ya bayıldım. Hele fotoğraf çok şey anlatıyor. Sevgilerimle...
GÜLDESTE
İnanırım arkadaşım, benim bir yazım var( KARABAŞIN HEDİYESİ) bu yazımı okuyunca hayvanların ne kadar duygulu olduğunu bir kez daha göreceksin. Hayvanlar çok fevakar ve sevgi dolu oluyorlar. Sen de bunu çok güzel ifade etmişsin. Allah kimseyi sevgisiz bırakmasın. Hayvan da olsa...
Sevgimle...
GÜLDESTE
O KADAR SICAK ANLATIMKİ......YEMİN EDİYORUM.....GÖZLERİM DOLDU......HASTALANIP ÖLEN DUMAN ADLI ALMAN KURDU KÖPEĞİMİ ANIMSATTI SAĞOLASIN GÜLDESTE