- 1214 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İKİ "AYRI" BEDENDE "AYNI" ÖLÜM..
OOfff OOfff
Nagmelerin sarhoslugu carptı yine bir gece yarısı yüregimi..
"KAPILDIM GiDiYORUM BAHTIMIN RÜZGARINA"
Gramafonda inliyor hüzünler..
Carkında sarmas dolas olmus hayallerimle,can cekislerimle..
Damla damla gece akıyorum..
Denize salmısım ayaklarımı..
Bir yanım deniz kokusu bir yanım gerceklerin tortusu..
Kenarda bir banka ilisiyor gözlerim.Bavulunda ceset tasıyan bir katil gibi ürkek bir kadın,
belliki bavulunda sancıları,keskeleri,icinde ve gözlerinde öldürdükleri ve daha niceleri gizli..
Saclarına sanki hüzünler takılmıs,yıldızların ısıgında sabah ciği düsmüs gül yaprakları gibi dalgalanıyordu..
Sanki deniz onu cagırıyor o denize akıyordu..Bakısları manasını kaybetmek üzere,ölüme es oluyor gibiydi..
Sabah ezanları inlemeye baslamıs,takatsiz kalmıstım.Kendi sancıma ayrı bedende ayrı bir sancı daha eklenmisti..
Ruhumu cektii ondan gelen rüzgar..Nagmeler bir ugultu gibiydi kulagımda..Kalkıp yürümek istedim ona.Kuru bir yaprak gibi korumasızdım oysa.
Heran rüzgara kapılacak gibi..Bütün kuvvatimle kalkıp,kayalıklardan bir kücük parca aldım.Yanına oturdum.Ve TASI ONA UZATTIM..
--Al..Bütün tükenmisliklerini cinayetlerini,ip ucları ve parmak izlerini neyin varsa seni ölüme ceken,akıt yüregini bu tasa..Bırak sonsuz mavilige.
Dünyaya koymazz senin gibi cok ölen vaar bu kederle..Dedim.
Elimi tuttu gögsünün üstüne koydu..
Ve gözlerime öyle bir baktıki yüzüme izi silinmeyecek bir mühür vurmustu sanki..
Söyle söyledi...
--Ölü bir ruh tekrar ölmez..Elinin altında hissettigin kücük cırpınıslar bedenimin kurulmus bombası..Artık oda son dakikalarına girdi hissediyorum.
Benden cok canlar alındı kimse katili olmadı..Bense bütün hayallerimin katili oldum.
Canımı suan SADECE KENDİ ELLERİMLE ALMAK İSTİYORUM..
Onuda senmi cok gördün?Dedi..
Cevabı zor bi soruydu..
--Hayır dedim..Ellerinle almak istedigin "SENİN DEGİL"emanetin..
Biraz önce bende canımı ellerimle almak istedim..Taki seni görene kadar..İnsanı canına tak dedirtenler kadar,canına verenlerinde olabilecegini anladım..
Ölü iki ruhun ayrı iki canda beraber bir mezarı olsunmu?Dedim..
--Anlamadımm!! Dedi..
Elimi uzattım ..
-Herzaman bildiklerimize yürüdügümüz belli ikimizinde,bilinirlere yürürken kaybettiklerimizi
Bir defada bilinmezlere yürürken bulmayı deneyelimmi?Dedim..
Gözlerinden bir damla yasın süzüldügünü farkettim..Bir ölünün cenaze suyu olabilirmisin ?Becerebilirmisin?Dedi..
--Ruhumu ölüme teslim ederken yasayabilmeyi becerebilmissem bunada yüregim var..Dedim..
Elimi tuttu..
Yürümeye basladık..
Sıkı sıkı tutmustuk ellerimizi..Ayrılıyor gibiydi biryandanda yeni kavusmus gibi..
Neydi bu nasıl birseydei??
Aglayamıyor bogazıma dügümleniyordu nefesim..
Durup birbirimize baktık..
--Yasamak istediklerimizin arkasından giderken yüregimizi sonsuza teslim ettik..Tekrar can verelim derken bir defa daha kirletirmiyiz acaba..dedi..
--Korkuyormusun?Dedim..
--Evet dedi..
Boynuma sarıldıı..Omuzum ilk defa gercek gözyaslarıyla ıslanıyor,ilk defa huzuru tadıyordu..Acıyı silkelemisti sırtımdan..
Bir anlıkta olsa bu bütün ömre bedeldi..
--Ozaman bu masum ve saflıgın kalkanı altında biranda buldugumuz seyi kirletmeden,beraber,el ele biritelimmi dedim..
--Tanımadıgım bir can biranda canım oldu.Kirlenmis degil tertemiz gömmek istiyorum yüregime ..dedi..
Alnına bir buse ilistirdim..
Ömrüme hosgeldin..DEDİM
Ömründe huzura yerlestim..dedi..
TERTEMİZ VE GERCEK BİR HAYATA MERHABA DERCESİNE denize dogru yürümeye basladık..
Dudakları biranda dudaklarımda alevlendi nefes nefeseydi sanki nefesini cigerlerime dolduruyordu..Nefesimi al beni öldür dercesine..icime cekiyordum bende
nefesini ver bedenime fazla gelsin senin nefesinle öleyim dercesine..
"İLK DEFA DOGRULUGUNA İNANARAK YASAYARAK İCİMDE DOLU DOLU COSARAK DORUGA CIKARAK ""SENİ SEVİYORUM" DEDİ..
"DiLiMiN COSKUSU CANIMIN YANKISI BEDENİMİN GÖLGESİ RUHUMUN MEZARI İLK CANIMI HİSSEDİSİM BENDE "SENİ SEVİYORUM" DEDİM..
Ve artık kısa ama bir ömre bedel yolculugun sonu gelmisti..
Gramafonda o sarkı...
"bir garip yolcuuym hayat yolunda.Yolunu kaybetmis perisanım ben.Mecnun (Leyla) misali gurbet ellerde ümitsiz sevgimin kurbanıyım ben..
Yalan dünya hersey bombos..Hancı sarhos yolcu sarhos..Bir gün gibi sanki gecti seneler,ümidim kayboldu perisanım ben..
Alın yazımmıs hayat yolunda Ümitsiz sevginin kurbanıyım ben..
Bir anda bırakıverdik bedenimizi denizin sonsuz ,essiz maviligine el ele..BUZ SOGUGU mavilik sardı bedenizimi oysa icimiz,
alev alev yanıyordu..Ölümü haketmismiydik acaba??
Hersey bitmisti artık..Artık kaybetmistik kendimizi ,hissetmiyordum bedenimi..
ÖLÜMDE GÜZELMİS ,YANINDA ÖLDÜGÜNE DEGECEK BİRİ OLDUGU ZAMAN ..DİYE DÜSÜNÜRKEN GERİSİ NEYDİ BİLMİYORUM..
SENINLE HUZURA ÖLÜYORUMMMMMMMM.....