Günbegün Notlarım 133/ŞEN BİR ÇOCUK GİBİDİR AŞK...
...............................................
---Uykum gelmesine rağmen direnirim. Uyumayı kendime kayıp olarak tanımlarım. Zaman benim için çok kıymetli. Bir madenle değerini ifade edemem...
---Bayram tüm hızıyla devam ediyor. Çok kişiyi öpmekten yoruldum. Yeğenlerime harçlık üstüne harçlık dağıttım. Ama kimse bana para vermedi ya...
---Güzel geçsin isterim arkadaşlarla aram. İsterim kavgam sadece kendimle olsun, kimseyle değil. Kendimin düşmanı olma hakkım olabilir ancak...
---Bir romana başlayım diyorum. Edebi kokan odama çekilip, kahramanlarımla baş başa kalmak şahane olur. Başı boşluk bana hitap etmiyor hiç...
---Kerboran’dan, şirin ilçemden bildiriyorum. Ramazan bayramın üçüncü ve son günü. Bu bayram da bitti, ne çabuk bitiyor ömür. Güle güle bayram...
---Ben sözcükleri bir cümleye sap olsun diye dizerken,canım Dadom(annem) Kuran’ı okuyor tatlı diliyle. Sesi huzur veriyor ruhuma. Sağol Dadoke...
---Dün Akın BİRDAL, bir düşüncesizin saldırısına uğradı. Ne zaman birbirimizin fikirlerine saygı duyacağız? Ne zaman sen u ben kavgası bitecek?..
---Asla’lı cümleler kurmam. Açık bir ihtimal bırakırım dediklerime. Gün doğmadan neler doğar felsefesine büyük önem veririm. Güzel olan güzeldir...
---Satranç hastası olmuşum. Bu oyunla iyi beyin jimnastiğini yapıyorum. Kıvrak hamlelerle rakibimi bertaraf etmek, açıkçası hoşuma çok gidiyor...
---Eylül, benim için aşkın başlangıcı demek. Bu ayda hüzünden yana bir acı uğramaz kapıma. Yanıma bahar renkleri uğrar. Canıma konar tüm kuşlar...
---Yeğenlerim öyle çok ki.. Hangisini daha çok seveceğime karar veremiyorum. Her bir tatlı, her biri ayrı bir güzellikte. Yeğenlerim çok yaşa...
----Şen bir çocuk gibidir aşk. Onu alkışladıkça eller, coşar kendisi. Aşkın kendisiyle hiçbir yürek yarışamaz, hiçbir güç duramaz karşısından...
...........................................
MehmetSelimÇİÇEK
Kerboran-Mardin
YORUMLAR
Güzel ve anlamlılar Sevgili meselci...
Bence sürdürmelisin...
Aslında insan bir olsa da, sözcüklerle anlarının, nasıl düşüceler yaşadığına kanıtlar...
Bu yüzden sanki sihir gibi geldiler bana...
Acaba ben de denesem mi?
Bu kadar çeşitte olur mu ifadelerim...
Kutluyorum kalemini çokça...