GİTMEYECEKMİYDİN GELSEYDİM....
gelmedin yazmışsın...gitmeyecekmiydin gelseydim, kalabilecekmiydin gözüm gözüne değseydi ?...söyleyecek , söylenecek neyimiz vardı ki maziyi anmaktan başka...gözlerimiz konuşurdu belki, sözlere dökemeyeceklerimizi....
- hoşgeldin..
ne çok yoktun o şehirde, yoksun diye elimi kolumu sallayarak gezindim ben de.. ne "çok" "şey" girdi araya.. birbirimize "sevgili" demediğimiz bu kaçıncı zaman kim bilir..konuşulacak binlerce kelimenin arasından en gereksizlerini seçip onları tekrarladığımız, arka planda sadece gözlerin gerçekleri söylediği kaçıncı yıl bu?
- hoşbulduk..
bana bir şeyler söyle..küçük ipuçları bulayım arkasından, bana "daha iyi olacak bu sefer, söz" de, bana bir şeyler söyle..gözlerimdekileri gördüğünü anlayayım, anlayayım ki biz, "biz"iz hala..kendimi attığım çamurlardan kurtulayım..bana bir şeyler söyle..
- nasılsın, işler nasıl?
bilmez miyim o bakışları, o bakışların içinde yan yana duran şefkati ve öfkeyi? arzuyu ve nefreti? çaresizliği ve bir dünya dolusu umudu? bilmez miyim? benden başka kim okur onları gözlerinden, ama anla..anladığımı gösteremediğimi anla, ölümüne korktuğumu anla..
- iyi, fena değil,sen na’pıyosun?
bana bir şeyler söyle, aynı geçen gün özlediğin gibi... özlemedim, özlemek dostluktandır dediğin gibi , bana söyle..sonunu bekleme ama, sadece söyle, söyle ki bileyim gözlerimi okuduğunu, bana boş sözlerle bakma öyle, bana bir şeyler söyle..söyle ki anlayayım, anladığını..
- aynı..kaçayım ben artık yolum uzun..
kendi kendime uyduruyorum belki, kim bilir, belki bi zamanlar içinde bi dünya kaybolduğum gözlerin dile geldiğini uyduruyorum.." belki yeniden "i uydurduğum gibi..elimde tersini gösteren binlerce delil varken hala kirpiklerin arasındaki bu arayışım niye?
- tamam görüşürüz..
bana bir şeyler söyle.. bu sefer gerçek olsun.. yılanın kabugundan sıyrıldığı gibi sıyrıl egondan artık..ve sıyır beni de.. bana bir şeyler söyle..böyle arkanı dönüp gitme...eline tersine binlerce delili neden verdiğimi düşün..
-görüşürüz..
kalamam daha fazla..dudaklardan duymalıyım gözlerden okuduğumu "san"dığımı.. kalamam.. kendime ve beni sevenlere bunu yapamam,sana sadece ...sen anlarsın çünkü beni...
-hoşçakal ........
-güle güle..............
-seni tanımak güzeldi.........
-peki..................................