- 408 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Demokratik Partizanlık
yıllardır birilerinin birilerine bir şeyleri peşkeş çektiğini hep duyarız. duyarız da aman sendeciliğimizden dolayı pek üstüne gitmeyiz; ya da gidemeyiz. giden gelmez de var serde. şimdi kpssler iptal, tusslar tehir ediliyor. niye? sakallı cübbeli türbanlılar çoğalmasın bir yerlerde... bilindikler deşifre ediliyor peşisıra. dedeler dervişler maçı. durum birkaça birkaç...
o çoğalmasın, ben çok kalayımcılıkla geçen zaman ve perişan insanlığımız... en hüman nutku atanların en kahpe hesaplara insanlığı harcadığı zamanlarda entelektüellik pipo tüttürüp, vodka yudumlamak ya, helal olsun... başkaları çoğalınca da tespih çekip, baş sallamak ve aydınlığa kafa atmak ya; ona da helal...
ne farkı var birinin diğerinden? sen in ben bineyim sırtına. hepsi bir hesabın hesapçısının kucağına papatya tozu. toza bulanısacı o kadar çok ki...
açız hep aç... bunlar açlıktan oluyor hep.
cemaatçilik, particilik, mezhepçilik, tarikatçılık, kısaca tarafgirlik ’baş nerede topyekün teba orada’ mantalitesi şahsiyet sahibi insanlar için kepazeliktir ve bu durumun sağı solu ortası olmaz.
100 doğrusu olan birinin 3 yanlışı 100 doğru hatırına doğru kabul ediliyorsa ve o, galatasaray karşısında fenerbahçe kötü oynadığında ’olsun benim takımım, sonuna kadar ardındayım. hata mata yok kardeşim, fıstık gibi oynadı’ diyen fanatik taraftar gibi dibine kadar savunuluyorsa, 3 yanlışa yanlış deyince 100 doğru lekeli muamelesi görüyorsa bu işte bir bit yeniği var demektir.
’onun sürübaşı kaka,
benim sürü sütten çıkmış akkaşık amca’
’sürün beni’
’güdün’
’mee’
’möö’
bazen sağ adına, bazen sol
bazen Allah’ı önüme yeşillik koyun, bazen Marks’ı
ve bazen adı liberalizm olsun davanın, bazen turan
ben oynamama hakkımı kullansam, ’vay hain vay’cı sayın ve vurdurun kaldırımlarda afyonculara, boylu boyuna devirin beni.
sürü değiliz. insanda sürü rengi sırıtıyor.
yağlı kuyruklu koyunlara döndürseler de bizi, aslolan insan insandır.
taraf mı tutacaksın? kendi tarafını tut. vicdanını...
birilerinin doğrusu doğrun olduğunda; ya da eğrisi eğrin, içi sende dolmuyorsa kavramların, kalben ve aklen benimsememişsen, kara kaşına kara gözüne, havasına civasına tav olduğun için bu böyleyse hiç kusura bakma arkadaş, insanlıktan istifasını vermişgillerdensin, sürüsün ve sürüm sürün sürünesin. seni ha cübbeli sürmüş, ha şapkalı; kimin menfaatine olursan ol, akıbetin malum... bir tutam ot, bir miktar gübre.
YORUMLAR
Hocam yazılarınızı özledik..Hoşgeldiniz...
Köylü kurnazlığı felsefesi tam gaz yolunda devam ediyor işte...İhtiyaçlarına göre hareket eden canlılar...
Aslana abi, Ayıya dayı deriz duruma göre...Duruma görede Tavşana Tazı bazende Kurt oluruz...
Cehaletin vermiş olduğu korku, az düşünen beynimizi de iyice helak etti...
Toplumumuz her zaman güçlünün yanında olmuştur...Dün Aslan Kenan paşa diyenler, bugün Koçum Tayyip diyorlar...Yarın kaza ile Çin Dünya hakimiyetine geçse, babamız Mao derler...
Sürümüz sopa istikametine doğru emin adımlarla ilerliyor..
Bakalım, izleyelim görelim...
Saygımla, Selamlar