- 887 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Asla !!...
Seni diğerlerinden farksız yapmaya bütün gücüyle gece gündüz çalışan
bir dünyada, kendin olarak kalabilmek, dünyanın en zor savaşını vermek
demektir. Bu savaş bir başladı mı, artık hiç bitmez!...
MutLu oLmanın DeğiL Ama MutSuz Olmanın Sırrını biLiyoRum.. Herkesi MutLu etmeye Çalışmak..!
Benim yanımda hayal kurma lütfen. Çok fena inanırım. İnan ki sonra bana, hiçbir gerçeği anlatamazsın!
Saçlarının arasına saklandım Seni Seviyorum dersen çıkarım.. (Aşklambaç)
Düştüğümde tutmayın, bırakın yara bere içinde kalsın dizlerim..Ben hiçbirşeyi haketmedim...
Aahh be çoçuk ah! Seninki, masaldaki pamuk prensese aşık olmak değil.Uyutulduğun ninnideki bostana giren danaya yüreğini vermek..
Paşa gönlün bilir… Hayat her an bir Leyla çıkarmaz karşına… Kızgın gözlerle nazar etsen de gök kubbenin arşına; bu seyyah-ı fakir artık zor uğrar, sevda alış-verişi bilmez gönül çarşına…!
’’Sen iyisi mi, şifalı bir "OT" gibi yaşa kendi masum yalnızlığının doruklarında’’
- Ne alırdınız? - Biraz yalnızlık ve biraz da sessizlik alayım...Yanlız getirirken dökmeyin, mutsuzluğum eksilir...
...
Hayatta birini sev! ve onu kazanmak için çabala! Sabret ve sevgini göster, kabul ederse zafer onundur, etmezse suç senindir!.. Çünkü; HAK ETMEYENİ SEÇMiŞSiNDiR...
Basit kadınlar güzel olmayı, zeki olmaya tercih ederler.Çünkü basit erkeklerde zekayı anlayacak kafadan ziyade güzelliği görecek göz vardır...
Ne ömrünü Yûsuf uğruna adayacak Zûleyha var…Ne de uğruna ömür adanacak bir Yûsuf… Hal böyleyken nasıl göklere ulaşsın sevdalar!.. Ben aşkı senle gömdüm toprağa, Ne sevecek Ne de sevilecek bir yürek kaldı.
Karşımıza erken çıkmış insanları yolumuzun dışına sürerken, birgün geri dönüp onu deliler gibi arayacağımızı hiç hesaba katıyor muyuz?
Yanımda olmaman neyi değiştirir ki.. GÜNEŞ DE BENDEN UZAKTA AY DA..Ama hiçbir sabahım GÜNEŞsiz, Hiçbir gecem AYsız geçmiyor.
(a)