EDEBİYAT DEFTERİ 3
Saygıdeğer Üstade ve üsdatlarım
Bazen, aklıma gelmiyor değil hani, hep akrostiş şiir yazıyorum, bu okuyucuya sıkıcı geliyor mu diye..
Evet, okadar konu ve okadar şiir tarzları varken neden akrostiş ?
Ben her ne kadar da bir edebiyatcı olmasamda , geçmiş zaman da, bir çok edebiyatcılarımızın, henüz ismini ve yerini dahi bilemediğimiz bir şekilde keşfedilmeden yok olduklarını düşünüyorum.
Gerek zamının ulaşım şartları, yada bir şekilde üzeri kapatılmış, nice yazar, şair, ozan ve aşıkların var olduğuna inanıyorum.
Dostluğun ve bir birimize olan bağlılığımızın sonsuza kadar sürmesini istiyorum. Bu sebepten akrostiş.
Öyleyse neden edebiyat defteri şairleri ?
Evet, bu benim edebiyat defterine ve değerli Hocalarıma olan vefa borcum..
Bu sitede ki şairleri çok seviyorum, şiirlerden bir çok bilgi edindim ilham aldım.
Bu sitede, bir aile ortamı var.
Kimbilir belki de bir gün bakarsınız, edebiyat defteri şairleri sitede olduğu gibi bir kitapta da bir araya gelir..
Çalışmalarımın devamına, sizler ve değerli büyüklerim karar verecektir...
Saygı hürmetlerimle......
Genç Ozan.
13-03-2010.
YORUMLAR
Genç Ozan
Daim saygı hürmetlerimle......
yürekten kutlarım..düşünmeniz bile yetereli bence..kaldı ki akrostiş şiir öyle basit ve kolay bir edebi tür değildir...kutlarım, teşekkürler, saygımla, selamlar...
Genç Ozan
Saygı hürmetlerimle efendim......
Genç Ozan
cesaret verdi
Ziyaretiniz ve değerli düşünceleriniz için çok teşekkür ederim
Daim saygı selamlarımla efendim......
Genç Ozan kardeşim, Akrostiş şiirde oldukça başarılısınız. Şiirlerinizi okumak büyük bir haz veriyor. Sitede pek çok arkadaşa yazdığınız gibi bana da akrostiş şiir yazarak onurlandırdınız. Size minnettarım.
Edebiyat Defteri şemsiyesi altında olmak çok güzel hele böyle vefalı dostlar olunca.. Çalışmalarınızın devamını dilerim. Başarılarınız daim olsun. Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Saygı ve selamlarımla..
Genç Ozan
Söz, söylenir geçer, sözün en güzeli yürekte değer bulanıdır
Ziyareritiniz ve değerli düşünceleriniz için çok teşekkür ederim
Daim saygı hürmetlerimle.....
sevdiğin ve kendin için doğrular bu ise yoluna devam et....elbet bir gün bu güzelliklerin farkında biri olacaktır.....yüreği temiz kardeşim senin içinde şiir yazanların olsun.....saygılar gözlerinden öpüyorum...
Genç Ozan
Daim saygı hürmetlerimle öpüyorum ellerinizden.....
Genç Ozan
Daim saygı hürmetlerimle efendim.....