AVCILAR VE CEYLANLAR İÇİN(KULAK KÜPESİ KIVAMINDA)
Sen bir avcı isen ve bir ceylan ise düşlediğin...Kolay olmayacak,olmamalı da zaten.Her şeyin ile her şekilde"daha" olmalısın.Ondan daha zeki olmalısın mesela,daha hızlı,daha istekli,daha düşünceli,daha hareketli...
Sen bir avcı isen ve bir ceylan ise düşlediğin...Koşarken adımların, ararken gözlerin seslenmeli,çağırmalısın kendine ama oturduğun yerden değil.
Sen bir avcı isen ve bir ceylan ise düşlediğin...Kafeslerin olmamalı,kuklaların,maskelerin olmamalı.Dağlar kadar özgür olmalısın ve ovalarca özgürlükler sunmalısın.
Bir ceylan ise düşlediğin...Tabiat gibi olmalısın.Yağmurların olmalı,rüzgarların,fırtınaların ve tabi pırıl pırıl gökyüzün olmalı rengarenk gökkuşakların...Tabiat gibi olmalısın işte hesapsız ancak dengesizliğinde denge barındırmalısın.
Ve ....
Bir ceylan isen ve bir avcı ise uzaklardan gözlediğin ...Bilmelisin canın yanabilir,bilmelisin yaklaştığında gördüğün manzara değişebilir.Temkinli olmalısın.
Bir ceylan isen ve bir avcı ise uzaklardan gözlediğin...Sabırlı olmalısın,sessiz;emin olmalısın,niyetini,dileğini,hırsını,çabasını...ölçebilmelisin.
Bir avcı ise uzaklardan gözlediğin...Kararlı olmalısın.Ne istediğini ve ne için çağrıldığını,nereye gittiğini bilmek zorundasın.Seni neyin beklediğini hesap etmek zorundasın.Unutma;oyun lüksün yok senin macera lüksün yok. Aksı halde ölürsün!
Hasılı...
Bir ceylan isen kimin çağırdığını ve avcı isen nasıl çağıracağını bilmek zorundasın...
YORUMLAR
Eğer gerçekten avcı ceylan ilişkisi kuracaksam bu satırlarda: malesef ilişki yok. bir avcıysam ve avlamak istersem bir ceylan sizin dediğiniz gibi cezbeye getirecek şeylere ihtiyacım olmayacaktır.
Koşarken adımların, ararken gözlerin seslenmeli,çağırmalısın kendine ama oturduğun yerden değil. demişsiniz ya; nıccck tam tersi aslında. yani oturacak ve çok sessiz olacaksınız. yeşilliklerin arasında kamufle olacak ve avınıza odaklanacaksınız. Sizn ve benim dediğim gibi av gözüyle baktınızya o ceylana Kanını akıtacaksınız. Amaç gayet belli; onu cezbedebileceğiniz herşey zaten kendi doğasında mevcut, dağlar dereler, gök kuşakları ve özgürlük. Sİzin dediğiniz kafesler sizin canınızı acıtmak için olacak, vurmak içn, vel hasıl en sevdiklerinizden bir tutam ot peşindeyken canına kast edeceksiniz ceylanın. Cüneyt arkın bile aşık olduğu geyiklerin peşine öldürmek içn gitmedimi.?
:)))
şimdi ceylanı maşuk, avcıyıda aşık farzedersem yukarıdaki yazıyla bir bağlantı kurmaya çalışsam...
hımmm
yok yine bulamadım.
Eğer aşığımı kendime aşık etmek çabası ile uğraşaksam hep bir çaba gösterir bu yürek, ve nezaman bir hata yapsa kelepir yüreğim kaçırırım maşuğumu.
Yada maşuk olacaksam ve aşık olanı süzeceksemm....
yok yok buda değil.
bir tek nerede kuruyorum biliyormusunuz ilişkiyi ama kurduğum anada bitiveriyor.
Avcı= Aşık olunan kişi...(maşuk)
CEylan = Aşık...
Senaryomuzu kuralım.....
Avcı bir başka yerde beklerbu defa.Amacı herzaman yapacağıdır, onun için bir zevktir avlanmak, belkide vazgeçilemeyecek bir tutkudur.
Ceylan da garibim her zamanki hayatını sürdürür doğasında. her günkü yerlerinden geçer, suyunu içer ama tutarken evin yolunu; Avcıyı görür birden ve son gördüğü kare o olur ve ölür. Bundan sonra ceylan yoktur. DErisinin yüzülüşü, vucudunun parçalara ayrılısı, ve daha fazlası ceylanın umurunda olmaz. Peki ya avcı?
Avlanmaya devam eder.
Aşk ı yakaldıysa insan ölür.... Ne adamlığı kalır dik durabilsin nede gururu gitme diyebilecek, Ne koyabilir kimseyi onun yerine, nede o koyabilir kendini onun olmadığı başka bir yere. plan yapılmaz aşığı avua almak için. Aşk adamı bir vurur, vuruluncada ölürsünüz, Aşık olan sizseniz bunu bilmezsiniz bile. Aşık olunansanız ve size olana değilseniz, av olur karşınızdaki sadece...
buda yaban tv tadında oldu biraz.
Selam ve dua ile....