- 1204 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
KADIN DEĞERİ
KADIN DEĞERİ
Kadınların büyüleyici güzellikleri, uğruna canımızı verebileceğimiz aşkları, saçlarının dağılışı, kara kaşlarının altında parlayan inci gözleri, bir serviyi andıran ince belleri, dokunulduğunda büyüsünün bozulacağından korktuğumuz narin elleri maneviyata göre bir hiçlikten ibarettir.
Aldatıcılık kara yüzünü peçesinin ardında gizler. Gerçeği görmemize engel teşkil eder. Biz dünya isteklerinden ve manevi zevklerden soyunup kendimizi ruhsal temizliğe tabi tutarak iman gözüyle baktığımız vakit, onların asıl değerini buluruz. Evet, kadın güzeldir fakat kadına dünya gözüyle nefis penceresinden baktığımız vakit.
YORUMLAR
Güzel yazını okudum. Değerlendrmen güzel. Nnsanlığın devamı kadınların engin merhaneti ve anne olma duygularına bağlıdır. Sizinde yazımızda buyurduğunuz gibi "Evet, kadın güzeldir fakat kadına dünya gözüyle nefis penceresinden baktığımız vakit... Kadınlar kadın olarak değibir eşya bir meta gibi görülür ki, o da kadına verilecek değeri zirveye çıkarmaya çılışılsada bakarsınız her şey alt üst olmuştur kadın bir eğelenceden öteye alınmmamıştır... Güzel yazını kutlarım aziz dostum. Tebrikler... Saygılarımla...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 9/12/2010 10:56:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
gokhandas
kadını düşük bulmak yada rencide amaclı karalama değil.
benim dediğim kadına zevklerden soyunup bakıldığı zaman aslında dünyada yaratılmışların ötesinde bir şey olmadığı görülür. bu zevklere aşkı sayabiliriz misal.
kadın bir sinema filmi gibidir, gerçeğini perde arkasında gizler.
yani o ki aslı güzelliği her zaman tanıştıktan sonrasına bırakır.
marifetleri ve gerceği hiç bir zaman gerceğe vurmaz,
sevmez görünür sever,
sever görünür sevmez...
çok değişik bir hali taklit eder durur asırlardır dünya kadını.
ama ne mutulu onlara ki
cenneti altında bulundurur kadınların hası/bacısı/ablası7anası