- 995 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KARA BAYRAM
Sevinç dolu olan kutsal dini bayramlarımız bu bayram, kara bayram olarak ilan edildi.Bir siyasi parti tarafından.Gerekçesini biraz irdeliyelim neden kara bayram mış....
Bayram arefesinde 9 pkk teröristi,çatışmada ölü olarak ele geçirildi gerekçeleri bu.İşte bu yüzden kara bayram.Bayram arefesinde 9 pkk lı öldürüldü,yazık ya içler acısı, bari bayramı görselerdi.Bıraksalardı onlar huzuru bozup askerimizi ŞEHİT etselerdi bayramdan sonra da askerimiz onları sağ salim yakalar ve yüce adalete teslim ederlerdi.Haburda teslim olan teröristlerde çiçeklerle karşılanıp adalete teslim edilmemişlermiydi.
Bir ülkede siyasi parti o ülkenin devletinden maaş alan vekilleri olacak,parti devletten ödenek alacak ve terör örgütü lehine aleni olarak çalışacak;propaganda yapacak ve ne hikmetse SAVCILAR bu işe seyirci kalacak.Meclis bu işe seyirci kalacak...Dokunulmazlık altında ülkemizin ve de halkımızın menfaatlerine gözümüze soka soka dokunacak...Teröre yardım ve yataklık eden;propagandasını yapan terörün aynısıdır.Yani bu siyasi parti terör yandaşıdır.
Yine bir VEKİL aynı partiden POLİSİ hedef gösterek küfürlerle halkı lince davet ediyor(URFA)
Aynı partinin vatandaş ayağı İstanbulda olaylar çıkarıp bayramda insanların huzurunu bozup ,maddi hasar veriyorlar ve insanları yaralıyorlar.Savcılar yine ortada yok.Hükümet yine ortada yok...
Bu parti diyorki;Kürt halkının sorunları yok sayılamaz,ne dir ki bu sorun...Konuşamamak mı,Kürtçe isim koyamamak mı,ticaret yapamamak mı,nedir bu sorun.Cevabını bir kadın vekil veriyor bu partiden:
BİR GÜN KENDİ BAYRAĞIMIZIN ALTINDA TOPLANTIMIZI YAPACAĞIZ Dİyor... Yani mesele Kürt meselesi değil, Kürdistan meselesi.Irak Modeli gibi.Yazık bize yazık...
Tabi bu alt yapıyıda hükümet hazırladı hazırlamayada devam ediyor.Kendi sevdaları için meclise bu partiyi soktular, ve şirin olmak için de Demokratik açılım yapmaya kalktılar.(Önce kürt açılımıydı sonradan döndüler,Demokratik açılım diye.)
Yani sözün özeti şu:
Biz evlatlarımızı yetiştirip VATAN BÖLÜNMEZ diyerek Askere göndereceğiz,Vatan sağ olsun diye cenazelerini alacağız.Terörle mücadelede hükümet yetersizliğini korumaya devam edecek,Asker ve polis ise yetkisiz ve etkisiz silahlı güç olarak yıpratılmaya devam edilecek.
Bence ATATÜRKÜN GENÇLİĞE HİTABESİ herkese ezberletilmeli.Umarım savcılar ve Adalet bakanlığı Vatan toprakları ile hassasiyetlerini bir an önce ortaya koyarlar bende yanıldığımı anlarım..Hadi beni yanıltın .....Mutlu Bayramlar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.