- 823 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Eylül Geldi!
Bugün Pazar, bayram ertesi, Eylül’ün ikinci haftası …Sabah çok bulutlu bir güne gözümüzü açtık.
Ramazanı uğurladık, bayram da son hızla bizlere veda etti.
Gök gürültüsü yeri göğü inletiyor…Yağmur belli aralıklarla , yeryüzünü yıkayıp, tozdan topraktan arındırmaya devam ediyor.
Çok sıcak geçen yaz günlerinden sonra, serin ve yağışlı havalardan şikayet etmemeye, kendi kendime karar vermiştim.Yağmur bana her zaman bolluk bereketi hatırlattığı için severim.
Yağmur altında iyice ıslanana kadar yürüdüm, alış verişimi yaptım, serin hava , o sıcak günlerden sonra ilaç gibi geliyor.
Bazı yıllarda havalar, sonbahar yağmurlarıyla birden soğur. Bu yıl nasıl olur bilemiyorum, bildiğim, serin havaların gelmesine çok memnun olduğum.
Açık pencereden gelen yağmurun sesi bana hep huzuru çağrıştırıyor.
Yağmurla ıslanan ağaç ve çiçekler, daha bir parlak ve canlı görünüyor.
Dünyamız tozdan topraktan arınıp, doğal renklerine kavuşuyor.
Caddeler, sokaklar daha bir parlak görünüyor gözüme.
Sonbahara merhaba derken, hayırlı bir eğitim ve öğretim yılına da hoş geldin diyeceğiz.
Bir çoğumuzun çocuğu, torunu okul yollarına dökülecek.
Trafikte araba kullananların biraz daha dikkatli, biraz daha hassas olması gerekecek.
Üzücü olaylara meydan vermemek için biraz daha dikkatli olmalıyız.
Yol vermeden, yıldırım gibi o küçücük canları korkutarak geçmeyelim.
Trafik korkusundan, okullar açılınca, anne babalar okul yollarını arşınlamaya başlıyorlar.
Biraz yavaş ve dikkat, bir canın daha selametle hedefe varmasına yardımcı olur.
Ben kendi adıma, okul önlerinde, ürkek ceylan gibi karşıya geçmeye çalışan, ilköğretim öğrencilerini görünce, içim sızlıyor. Elimden gelenlere yardımcı oluyorum, ama ne fayda.
Okul bulunan bölgelerde lütfen biraz dikkat!!!
Arabamızı biraz yavaş kullanırsak, bir şey kaybetmeyiz.
Çünkü belki bir gün bizim de çocuklarımız ayni sıkıntılara uğrarlar.
YORUMLAR
Arabamızı biraz yavaş kullanırsak, bir şey kaybetmeyiz.
Simdi aklima son günlerdeki haberler geliyor
Minübüscüler terör estiriyor yollarda Istanbul da..
Bir kuralsizlik almis yürüyor isiklari uyari levhalarinin anlamini bile bilmiyorlar gibi.
Ya da bilipte bilmezden geliyorlar.
Iki kurus fazla alacam diye ne canlarin cani tehlikeye giriyor.
Allah herhesi ve herkesin coluk cocugunu kazadan beladan korusun.
Keske insanlarin beynine de birseyler yagsa yagmur gibi silinse bilgisizlik.
Aslinda ülkemizde hersey var ama kuralsiz insan dünyanin basina bir beladir.
Cok güzeldi yine her zamanki gibi sevgili handan
Sonsuz sevgimle
handan akbaş
ahhcanım benim ne manidar her cümlen kutlarım duyarlı yüreğini selam ve sevgilerimle...
handan akbaş
Güzel ve anlamlı yazınızı okudum. Sanırım sonbahara selam veriyoruz ve yazı bitiriyoruz, ondan ayrılmak hüzünlü olsa bile
sonbahara ve kışa hazırlanmak gerek..
sevgilerimle..
handan akbaş
Evet sonbahar merhaba dediğimiz günlerde okullar da açılıyor.
Hayırlı kışlara kavuşmak dileklerimle, sevgiler.
Kesinlikle çok önemli bir konu. Özellikle okulun bulunduğu bölgelerde, sürücülerin daha dikkatli kullanması gerek araçları. Yine çok önemli bir konuy değişmişsiniz ablacım. Tebrik ve teşekkürlerimle, sevgiler
handan akbaş
handan akbaş
Yorumladığın için teşekkürler, sevgilerimle.
Bir karıncayı bile incitmeyecek bir yüreğiniz var. Haklısınız küçük çocukların karşıya geçişleri çok zor köprü ve anneleri yoksa..Sürücülerin yavaş kullanmaları gerek. Bir de şimdi gençlerde walkmen dinleme alışkanlığı var. Ne kornayı duyuyor ne de başka şey. Geçmiş yıllarda bir öğrenciye araba çarpmıştı hatta bizim servisteki bir bey çok dalgındı çocuk demişti. Dikkat kontrol çok önemli. Müziği bir de sonuna kadar açıyor gençler ben de korkuyorum. Hatta çok uyarıyorum gençleri.
Teşekkürler arkadaşım yine çok faydalı bir yazı idi. Sevgilerimle...
handan akbaş
Sürücüler çok sorumsuzca hızlı geçiyorlar, ikinci derece cadde olduğundan risk hep çok fazla.
Görünce üzülmemek elde değil.
Selam ve sevgilerimle...