Gitme!
O kadar rüzgar varki dışarıda, dışarı çıkıp üşümek istiyorum donacak kadar üşümek sen gelip ısıtana dek üşümek... seni beklemek gece boyunca sokakta üşürken kaybetmek kendimi ve gelişin... Güneşin doğması gibi karanlığın ortasında sıcacık ellerin ve sen yanıbaşımda... elimi alıp montunun cebine sokardın ve diğer elimi sıkı sıkı kavrardın sıcacık olana dek bıraktırmazdın ısrarla, utanmalarıma aldırmazdın... güçlü görünüşün hep emniyette olduğumu hissettirirdi ama bilirdimki sen daha kısa ve zayıf olsan bile yine yanında emniyette hissederdim. Aynı şemsiyede rüzgara karşı koyardık seninle bi elin yine benim elimle birlikte cebinde olurdu..hayal işte sen geldin ya güneş doğdu ya içime o gece yağmur yağsın ıslatsın ikimizi de sırılsıklam rüzgara karşı savaşalım yine ceketini siper et başımıza ve sıkı sıkı sarılalım bir daha hiç kopmayacakmışçasına...
bilirim ki yine ışıl ışıl bakacak gözleim sana utanınca kızarıcak yanaklarım ve sen yine camdan bir gülmüşçesine titreyeceksin üzerime kırmamak için... yüreğin benimleyken meydan okuyacağım dünyaya!
döndü diyceğem boşuna değilmiş sevgim bakın döndü işte!
o da sevmiş
o da özlemiş çok
döndü geri...
hiçbirşeyden korkmamki o zaman
hiçbirşey üzemezki beni
Rabbim kabul eylemiş dualarımı vermiş geri bana seni
ne istiyimki daha dünyadan?
ömürlükken sen yüreğimde ve yüreğinde olduğumu hissediyorken
ne isteyebilirdim?
gel...
beni bekleme ve gel artık...
gelmemek için o kadar güçlü ki sebeplerim var ki
gel işte
dün gece hayatımın en güzel gecesini geçirdim
seni düşünürken uyuyakaldım uyandığımda yine sendin içimde bütün gün şarkı dinledim ve en hüzünlü şarkıda bile gülümsedim hep güldüm ve anneme her zamankinden daha sıkı sarıldım... şu an gözlerimdeki yaş neden bilmem seni yıllar sonra bulmuşken sen de istiyorken üstelik seni kaybetmek...
hayırlısı ama di mi...
alışır di mi insan
ağlar ve unutur di mi
sonsuz aşk yoktur di mi
gözyaşları tükenir ve gülümsemeye geçilebilir di mi
hayat yalan gelmez sevdaya elveda denmez her gördüğün giden sevdana dönüşmez di mi
tüm hatları beynine çizilmez tüm anılar seninle gelmez
hayaller gerçekeler birbirine karışmaz di mi
hala ayakta hala dimdik
kalp unutmuş yani hiç olmamış gibi hiç yaşanmamış gibi olunabilir di mi
yani yeniden yaşam mümkün olabilir di mi?
sevda tükenmez sevda bitmez yürek çile çekmez di mi?
gitme.. gitme... gitme..!
seviyorum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.