- 720 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
12 DEV GURUR
Günlerdir ilk kez bir saat boyunca televizyon karşısında oturdum ve hiç can sıkıcı birşey duymadım. Muhteşemdi herşey. Heyecan, mutluluk, onur, gurur gibi iyi olan ne varsa hissettim...Dahası evimde, çevremde, ülkemde herkesin aynı mutluluğu yaşadığını gördüm sevincim tavan yaparken..
Son düdük çaldığında YAŞASIN!! dedik hepberaber..Türk Milli Basketbol Takımımız ,ülkemizde oynanan (bugüne kadar ülkemizde yapılan en büyük uluslararası spor organizasyonu) DÜNYA BASKETBOL ŞAMPİYONASINDA , en son 6 kez karşılaşıp hiç galibiyet alamadığımız Slovenya’yı yenerek , hemde ezici bi üstünlükle, YARI FİNALE kaldı..
Türkiye dışında Sırbistan, Amerika ve Litvanya yarı finalde mücadele edecek.
Şu ana kadar oynadığı 7 maçı da bileğinin hakkı ile kazanan 12 DEV ADAM Basketbol tarihimize adını altın harflerle yazdırdı.Zira bu tarihimizde bir ilk...
Her biri birer kahraman olan millilerimiz çok önemli de bir ders verdi (son dönemlerde ülke olarak unuttuğumuz) :BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR...Oynanan 7 maçtada her oyuncumuz başlı başına yıldızdı: Hidayet Türkoğlu,Ersan ilyasova, Semih Erden, Sinan Güler, Kerem Gönlüm, Oğuz Savaş, Kerem Tunçeri ...Hepsinin takıma katkısı başlı başına mükemmel ama birlik oluşları, zindelikleri ve teknik kadroya olan güven ve sevgileri başarılarının temelini oluşturdu..
Teknik kadro konusuna ayrıca bir değinilmeli elbette. Teknik heyetin başında bulunan Bogdan TANYEVİC, Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanımız Turgay DEMİREL ’in kendisine olan inancını ve sonsuz desteğini boşa çıkarmamıştır.Hatta ciddi sağlık sorunu bulunan Tanyevic bu şampiyonada bulunabilmek için tedavi sürecine ara vermiştir..Kendisine Gazeteturka ailesi olarak birkez daha şükranlarımızı iletelim (ve şahsında tüm teknik heyete)...
Ya seyirci desteği.. Salonda bulunan tüm seyirciler tek vücut olmuştu buna Meksika Dalgasına katılan Cumhurbaşkanımız Sayın Abdullah GÜL de dahildir...Televizyon başında dualarını esirgemeyen yüzbinlerde gizli kahramanlardır...
Hadi 12 DEV ADAM sizi tüm kalbimizle hatta ruhumuzla destekliyoruz...Ki bu bile büyük bir başarı iken biz çok daha iyilerini yapabileceğinizi biliyoruz... Yarı finale çıkarak bize muhteşem bir bayram hediyesi verdiniz bu sebeple size minnettarız .
Yolunuz açık olsun; dualarımız hep sizinle olacak..
Yarı finalde ve finalde başarılar Gurur Takımımız...Allah yardımcınız olsun....