- 1629 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GİDEN SEVGİLİYE
Aşkımı verdim ben sana,yüreğimi verdim.Aşk sendin,sen yüreğimdin.Her atışı,senin iki hecelik ismini fısıldardı.Umutlarımı verdim sana,hayallerimi verdim.Bir gelecek düşledim seninle,hata mıydı?Yarım aşkları,kaç-kovala oyunlarını,göstermelik dargınlıkları bırakıp bir kenara,yarına dair umutlar besledim.Hepsinde sen vardın,sensiz olmayacaktım.Bütün bunlar yetmedi sana biliyorum.Yetseydi eğer,şimdi bunları yazıyor olmazdım zaten. Serzeniş sanma bunları,ben hatayı kendimde arıyorum.Belkide küçücük birşey yeterli olacaktı herşey için.Sonunda acı olsada yaptım bunları. Bıraktığın maviyleyim artık.
Özlem benimle birlikte bekliyor burada.Geldiğin gün sarmaşıklar pencerelerden sarkıp seni selamlayacak.Boynu bükük hiçbir çiçek kalmayacak.Seni yüreğimle,beynimle karşılayacağım.Gelişin benim yeniden doğuşum olacak.
Yağmurun,yeni ıslattığı taze toprağın kokusunu duyduğunda aklına ben gelmek isterim. Ya da gözlerin denizin maviliğine daldığında.İstersen,duyduğun her ses beni hatırlatacaktır sana.Beni görmek istersen hep karşında olurum.Hiç gitmadim ki ben. Oradayım,beni görmek,bana dokunmak,beni hatırlamak istediğin yerde,yüreğinde...
Senden önce ne yapardım ben,bunu hatırlamaya çalışıyorum.Hatırlamaya çalıştıkça da kocaman bir boşluğun içine yuvarlanmış gibi oluyorum.Senden önce ne yapardım?Özlüyorum seni,sürekli senden gelecek bir haberi bekler durumdayım.Senden önce ne yapardım ben?Nasıl mutlu olurdum?
Bana gel,sadece bana..Yıllardır içinde sakladığın ve haykırmak için biriktirdiğin sevda sözlerinle gel.Ya da konuşma,tek bir söz bile söyleme,suskunluğunla gel.Uyuyamadığın bütün uykuları,üşüdüğün kış sabahlarını,iç sıkıntısıyla geçirdiğin bütün akşamları,seni yatağından sıçratan bütün kabuslarını topla öyle gel.Gel ve sarıl bana.Bu sahte hayatların ortasında inandığım tek gerçek sen ol.Bekleyişle tüketme beni.Vazgeçilmezim olmak için gel.Bekleme artık gel.Güven bana.Gel ve ağla.Bunca yıl çektiğin acılardan bir çırpıda sıyrılmak için sarıl boynuma ve ağla.Gözyaşlarınla akıp gitsin hepsi.Seninle ağlarım bende,bende sıyrılırım yüreğimi sömürenlerden.Sadece bana gel yar.Ben sevmeye hazırım seni.Hem de sonsuza dek sevmeye...
MEHMET COŞKUNDENİZ
(Bu alıntı mehmet coşkundeniz’in kitabından harmanlanarak oluşturulmuştur.)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.