SAF olmayın! Çocuğunuz YaŞAsın..!
video.google.com/videoplay?docid=6916581063564284083# (izleyin,bunun gibi ister video ister türkçe-ister kürkçe dolu yazı var.SAF olmayın! )
yaptırımlara ayak uyduranların arkasından koşmayın.
sömürge devlet anlayışı içine girmek isteyen herkes evet desin.
çocuğunu düşünmeyen bütün aileler evet desin.
...vatanının bütünlüğünü savunmayanlar evet desin.
ya da kandırılanlar ...
tayyip bırakın hayır diyenleri bertaraf etsin,siz HAYIR diyin; TÜRKİYE tek millet,tek devlet olmaya devam etsin !!!
350 tane irregal yollardan ham maddelerimizi sömüren,ancak onları kurdukları topraklarımız üstünde hak tanımayan ve saymayan tek kurum olan yargıtay.fransa ve amerika başta evet çıksın diye can atanlardan.çıksında yapamadığımızı şimdi bu kargaşada yapalım,4’e kaçırdığımız ham maddeleri 10’a geri satarken-toprakları elimizde oynattığımız kürtlere veriYORmuş gibi yapıp sömürelim.0’a alıp bu sefer 20’e satalım derdindeler.neden diyarBAKIR,TUNÇeli,MARDİN,GÜMÜŞhane .... hammaddeler dolu-adlarını nerden almışlar yıllar önce.
hayır diyenler.lütfen anlatın,anlatmaya çalışın,kandırılmış insanlar ile dolu etraf.yaazık olmadan,2000’li neslimiz haklarınımızı arayamadınız SİZİN yüzünüzden demeden HAYIR denmeli artık !
yargıtay’da yeni anayasa sayesinde üstünlük kazanacaklar.
iki üç kuruşa-büyük planları örtmeyeçalışılanyeniliklere kanmayın!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.