güya tatildeyim..!!
tatildeyim.telefonlarım bile kapalı,kafamı dinliyorum..tek derdim akşamları bir yere oturup buzlu rakımı keyifle dostlarla yudumlamak...
o niyetle çıktım akşam otelden,gündüzden bi’yer kestirmiştim gözüme oraya oturacağım..hızlı adımlarla yürüyorum mekana,bekletmek istemiyorum o ilk yudumu,bir an önce kavuşmak varken aklımda...bir el omuzumda.dur mantar dedi,tanıdın mı beni.....
çokta lazımdı şimdi..!!!tanımıştım hemen,ne var ne istiyorsun ki bana bunca yaptıklarından sonra dedim,sertçe...
benide götür gittiğin yere dedi,anlatacaklarım var sana,iki kadeh atınca daha rahat açılırım anlatırım dedi...düşündüm bana bunca eziyetinden sonra elbet;
diyecekleri vardı herhalde..de gel bakalım dedim,oturduk..
merakla bekliyorum anlatacaklarını...anlat bakalım dinliyorum seni dedim...
biraz direndi ,ama başladı anlatmaya rakı’nın yardımıyla...
--mantar be;artık kimse beni sevmiyor,inanmıyor güveni kalmadı bana kimsenin dedi...
--onu nereden bildin ki dedim..
--mantar abi şu üç kuruşluk insanlar varya şahsiyetsiz insanlar...önüne gelen adımı kullanıyor..adımın arkasına saklanıyorlar, dava da edemiyorum,şikayet te... herkes beni farklı görmeye başladı..ne yapacağımı şaşırdım,insanlar varlığımdan bile şüphe etmeye başladılar artık...nasıl anlatayım ki kendimi nasıl ifade edeyim,bilirsin mantar bana inanmayanın hayatına giremem ben.....
biraz suskunluğun ardından birkaç kadehin sonunda devam etti anlatmaya..
mantar abi;en çok beni rakı içen şairler iyi tanır,anlar...birde balıklar,balıkları bilirsin bi’anlık hafızaları bile yok,hemde orhan veli onları rakı şişesine soktu ya kafaları hep kıyak..!!!
---eee dedim.?
--ee’si mantar abi bana yolda selam verenlere,beni biraz tanıyanlara ya deli diyorlar yada divane..beni elaleme yanlış tanıtıyorlar...
sabahın ilk ışıkları sökene kadar susmadı anlattı,ben dinledim..ben anlattım o dinledi...belliki çok doluymış,kırılmış içim parçalandı resmen
gece boyunca dinmedi gözyaşları..rahatlamıştı biraz da olsa....
--mantar abi kusura bakma başını şişirdim,ağrıttım dedi...
--olsun rakımızı içtik dertleştik,herzaman dertleşiriz dedim...ama bir fikir geldi aklıma o anda..aniden.!!!!
--bak dedim,seni yeniden anlatabiliriz dünya’ya tanıtabiliriz dedim....
--gözleri parladı mahzun’un,bir çocuk merakıyla sordu..nasıl.? nasıl yaparız peki dedi....
---sen bana bırak dedim;bir çilingir sofrası kurarız,rakılarımızı mezelerimizi alırız...bir yandan içerken bir yandan da insanlara senin suret’ini tanıtırız,anlatırız....
maksat genç nesiller,gençler seni doğru dürüst tanısın sana inansın dedim...
--mantar abi vakit geçirmeyelim hemen yapalım dedi...
--tamam dedim ilk fırsatta hemen yapalım dedim öylece ayrıldık,en kısa zamanda görüşmek üzere....
haaaa ben kiminle mi içtim......
AŞK’la.....
derim herzaman AŞK rakı masasında konuşulur arkadaşlar..rakı masasında..!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
kıyı ege köylüsü..............
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.