- 3192 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gözyaşına Bulanmış Bayram Şekeri
Bayram sabahı hava sıcacık ama içim buz gibi... Bayramda küsler barışırmış öyle mi?. Kim barıştıracak beni bu berbat dünya ile merak ediyorum doğrusu? Gözyaşlarına bulanmış bayram şekeri. Tuzu şekerinden daha keskin ve sert. Samiyetsiz insanlarla tokalaşırken, içinden küfrederek iyi dileklerde bulunurken, kasılmış suratına gülücük kondurmak çok zor...
Sana uzatılan kaseden iyi şekeleri seçmek kadar kolay aslında bu dünya ile barışık olmak. Sadece kurallara uymak yeterli; riyakar ve çıkarcı insanların arasına katılmak. Varsın kasede ki en kötü şekeri yiyelim. Nasıl olsa son sahnede insanların mutlu ayrılmalarını sağlamak önemli çünkü kimilerine göre bayram tiyatronun perdelerini kapadığı gündür yani beslendiğimiz toprağın bizimle besleneceği gün, öldürmek için fırsat kolladığımız böceklerin yuvası olacağımız gün. İşte o gün kasede ki iyi şekerleri yiyenleri sadece böcekler bizi ise insanlık saygı ile anacak. Onurlu, kudretli, hür... boyun eğmek yerine baş kaldıran, sürüye uymak yerine kurda kafa tutarcasına sürüden kaçan insanları tüm dünya saygı ile hatırlayacaktır.
İşte böyle birşey bir bayram sabahı gözyaşlarına bulanmış şeker yemek. Tuzu şekerinden daha keskin ve sert...
SEZER TÜREMEN (09.09.2010-03:41)