- 772 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
hAyAllim
O gece bi başkaydi sevgilim anlayamayacagin kadar başka işte öylesine(!)ben o gece her şeyden vazgeçtim(!)o gece karşimdayken kendi kendimden vazgeçmiştim ne tuhaf ki bu sevgimi(?)aşk mi(?)..bilinmez...O gece tum dertlerimi kederlerimi kuytu köşelere saklamiştim neydiyi bellirsiz bi gundu oysa..Senden gecmek çok zor ve hayallim çok zor bunu anlayamasin(!)Ben senden giderken zamanimiz dolmuştu,farkinda degildik ama bizde dolmuştuk sadece gozlerimize bakip son kez ’’SENİ SEVİYORUM’’ diye bildik..Sen yoksun ya artik sevdigim gecelerde düşmanim,karanliklar sirdaşim..
Biliyormusun(?) hayallim ben seni oylesine saklamişimki bunlar dizelerle,anlatmalarla olcak degil bu ne diyecek olursan bende bilmiyorum be hayallim bilmiyorum(!)artik dügümleniyorum sadece yutkunuyorum belki acim diner diye..Dinmiyor..bitmiyorsun bende işte bitmiyorsun..
Gözlerimi kapatiyorum dusunuyorum gecmişi.Ben beni biraktiğin yerdeyim sen nerdesin kimlesin bilmiyorum,Öldürdün beni..Ellere biraktin,bilmediğim bi sehrin göbegine..Adeta seslerin arasinda boğulmuş bitkin gibi hissediyorum ken.dimi..
Biliyormusun(?)odamin işiği yanmiyor sen gittinden beri,yatagim bile bozulmuyor,sonra yemek yapilmiyor evde,kiyafetlerim batmiyor eskisi kadar..Bu ne icimdeki sen nesin sen soyle nesin(?)dolaşip duruyorum sokaklarda sesiz yerleri seciyorum daha cok ve haykiriyorum umutsuzca ...
Bu haykırısım geçmiş kotu gunlere bi perde cekmiyorki(!)Biz boylemi anlaşmiştik Böylemi sevmiştik...Hani karanlik yoktu hani birakmiycaktin(!)Bunlara ne oldu hayallim ne oldu(?)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.